מרב מיכאלי
מרב מיכאליצילום: קובי ריכטר/TPS

ראש ממשלה מחליפים רק בקלפי. שלוש פעמים השנה רוב הציבור אמר את דברו: לא ביבי. יש לנו חובה לממש את רצון הרוב: למנוע מנתניהו להמשיך לכהן אחרי שבפעם השלישית לא זכה באמון הציבור והכנסת, למנוע הרכבת ממשלה בידי נאשם בפלילים.

אבל לא מספיק לחסום את נתניהו, לא מספיק למנוע ממנו להרכיב ממשלה ואסור ללכת לבחירות רביעיות. צריך להציג אלטרנטיבה שלטונית מוחשית. היא נמצאת בהישג יד, צריך פשוט להקים אותה.

גנץ הבטיח לרפא ולאחות, עכשיו הזמן לקיים. העבודה-גשר-מרצ עומדת לשמאלך עם כל התכניות והעקרונות ואני דורשת ממך ומראשי הגוש: קחו את המנדטים האלה שהם הרוב, והקימו ממשלה שתעשה את מה שטוב למדינת ישראל. עכשיו.

חברות וחברים לגוש המרכז שמאל - הגיע הזמן להבין שאנחנו הרוב. הרוב שרוצה מדינה יהודית ודמוקרטית, עם שוויון מלא לכלל האזרחיות והאזרחים, מדינת רווחה שחותרת לשלום. זה הזמן לממש את הרוב שיש לנו ולהפוך אותו לממשלה מתפקדת.

אני דורשת מבני גנץ לעשות את הדבר הזה. אני דורשת מראש המפלגה הגדולה בגוש לקבץ את הבלוק הזה ולהרכיב ממנו ממשלה. ממשלה שתחליף את ממשלת נתניהו שתומכת ומקדמת שחיתות אישית ושלטונית ושקורעת את המדינה הזאת לגזרים. לא לנתניהו, כן לממשלה חדשה. בואו נעשה את זה.