מירי רגב
מירי רגבצילום: הלל מאיר/פלאש90

תא״ל (במיל׳) מירי רגב, שרת התרבות והספורט, פרסמה אחר הצהריים (שלישי) פוסט בפייבסבוק, בו היא תוקפת בחריפות את ח"כ אביגדור ליברמן, על רקע תמיכתו בחוק לחסימת נתניהו.

"מי לדעתכם כתב את הדברים הבאים? אני מצטטת: מפלגות ופוליטיקאים מנצלים בציניות את הניגודים לטובתם האישית והמפלגת, הם יודעים שעמדה בלתי מתפשרת מביאה יתרון במנדטים, בשיעור התמיכה, בחשיפה לתקשורת, לרייטינג. 'ישראל ביתנו' ואני אישית פוסלים בתכלית את הקו הזה. אמרו לי בעבר שכדי להשיג קולות בקרב עולי רוסיה כדאי להדגיש את הקו האנטי-חרדי, או האנטי-ספרדי. לא עשינו זאת ולא נעשה זאת", פתחה רגב.

"אילו מילים, איש של אמת. 'האמת שלי', אביגדור ליברמן. תגיד לי אתה לא מתבייש? זו לא האמת שלך, זה השקר שלך", תקפה.

"תגיד מי מנהל אותך ממי אתה מפחד. מה קרה לך? אתה הולך יחד עם אחמד טיבי לחוק שהולך להפיל את ראש הממשלה שנבחר על ידי רוב הציבור. מה קרה לך ליברמן? ספר מי מנהל אותך", הוסיפה.

"אם שכחת את הדברים שכתבת בספר 'האמת שלי', הנה דברים שאמרת רק לאחרונה: אמרת שלא תשב עם אחמד טיבי בממשלת מיעוט, אמרת בעבר שלא תתמוך בחקיקה פרסונלית. אז מה קרה לך תגיד לי? מי מנהל אותך? זו לא האמת שלך, זה השקר שלך. תתעוררו חבריי, תתעוררו, מנסים לגנוב לנו את הבחירות, מנסים לבטל את הקול שלנו. לא ניתן לזה לקרות", חתמה רגב