ספרופולוס. יארח את באסקוניה כמתוכנן
ספרופולוס. יארח את באסקוניה כמתוכנןצילום: האתר הרשמי של מכבי ת"א בכדורסל

דין למכבי ודין לכל השאר? אחרי שקיימה בשבוע שעבר את משחק הבית האירופי שלה לעיניי קהל מקומי, בניגוד ליריבה מירושלים, התחמקה מחובת הבידוד שחלה עליה ואף המריאה לסרביה וחזרה לישראל בלי שום בעיות, מכבי ת"א מצליחה שוב להסתדר עם ההגבלות כתוצאה מהתפרצות נגיף הקורונה.

אחרי שכבר בדקה לא מעט מקומות בחו"ל לארח בהן את יריבתה במשחק היורוליג השבוע, באסקוניה הספרדית, הודיעה מכבי הערב (שני) כי תארח את הקבוצה הספרדית באולמה הביתי, היכל מנורה מבטחים שבתל אביב.

על פי הודעת המועדון הצהוב מת"א, משרד הבריאות עצמו הוא שאישר את קיום המשחק בתל אביב, זאת בתנאי שהקבוצה הבאסקית תהיה מבודדת מרגע הגעתה ועד צאתה מישראל.

"מועדון הכדורסל מכבי תל אביב מודה למשרד הבריאות ומשרד הספורט על הטיפול המקצועי והליווי הענייני", נכתב בהודעת הצהובים.

עם זאת, נכון לרגע זה עדיין לא התקבלה החלטה על כמות הצופים שיאושרו להגיע למשחק, כשייתכן אף כי זה יתקיים ללא קהל בכלל. במכבי מקווים להצליח להכניס 9,000 אוהדים, בדומה למשחק הקלאסיקו מול הפועל ירושלים אמש, אך נראה כי זהות היריבה והמדינה ממנה היא באה עשויה להוות פקטור של ממש בהחלטה שלא לאפשר לאף אוהד להגיע למשחק.

כעת מעניין יהיה לראות אם התקדים של התל אביבים יעזור גם ליריבה מירושלים במסגרת האירופית שלה, לארח קבוצות מחו"ל על אף חובת הבידוד וההסגר.