זירת החיפושים
זירת החיפושיםצילום: מגילות ים המלח

יחידת החילוץ של מחוז ש"י ומתנדבים מנסים לאתר את זושא ברנדווין, נעדר בשנות השלושים לחייו, תושב בת עין בגוש עציון, שיצא מביתו בשבוע שעבר לאזור מצוק ההעתקים באזור ים המלח ומאז נעלמו עקבותיו.

חבריו ומשפחתו פנו הערב לערוץ 7 וביקשו לסייע בחיפושים אחריו.

תיאורו: מבנה גוף בינוני, גובה 1.81, שיער קצר בצבע חום, עיניים כחולות. לא ידוע מה לבש. בנוסף, הוא הסתפר יומיים אחרי צילום התמונה שפורסמה על ידי המשפחה.

כל היודע דבר אודות מקום הימצאו או שעשוי לסייע באיתורו, מתבקש להתקשר למשטרת ישראל תחנת עציון בטלפון 026544444, או למוקד 100 של המשטרה.

הנעדר זושא ברנדווין
הנעדר זושא ברנדוויןצילום: באדיבות המשפחה

אחיו, בצלאל ברנדווין, סיפר כי "הוא יצא לטיול במדבר ומאז יום חמישי איש לא היה איתו בקשר. אנחנו קיבלנו מידע של האיכון הסלולרי היכן שאבד הקשר איתו והחיפושים מתנהלים יחד עם הצבא וצוותי יחידות החילוץ של גוש עציון ומגילות".

"יש הערכות שאומרות שיכול להיות שהוא נסע לצפון. הוא עולה הרבה פעמים לצפון ולכן אנחנו רוצים לצאת מהאזור של גוש עציון ולנסות לאתר אותו ברמה הארצית", מוסיף האח.

לדבריו, "אנחנו פונים לציבור הרחב ומבקשים ממנו לשים לב אם ראה את אחינו מאז יום חמישי. הוא בחור שמתחבר בקלות ומנגן על גיטרה. אנו מודים לכל מי שמסייע לנו בחיפושים ומתפללים לבשורות טובות".