מירי רגב
מירי רגבצילום: יוני קמפינסקי

בבית הנשיא מגיבים בזעם לסרטון שפורסם הערב (רביעי) בו נראית השרה מירי רגב, כשהיא מסבירה למשפחות השכולות מחוץ לבית הנשיא שלראובן ריבלין אין רצון לפגוש בהם.

"אין לו זמן, הוא מעדיף אחמד טיבי", נשמעת רגב בסרטון ומוסיפה, "צריך לדעת שהנשיא הלך אל הצד השני ולא היה פה וזו בושה וחרפה".

מדוברות בית הנשיא נמסר כי "מיותר לציין כי מדובר בשקרים גמורים. אנו דוחים בשאט נפש את דברי השרה, ומצפים כי תתנצל עליהם מיד בטרם תורחב תפוצת דבר השקר".

"אין לנו אלא להצטער שבימים מתוחים שכאלה, בהם עיני העם כולו נשואות אל נבחרינו, יש הבוחרים לנצל את מעמדם לטובת הפצת שקר והעמקת שסעים. הנשיא יקבל את החלטתו לאחר ההתייעצויות עם סיעות הכנסת, כפי שעשה בשלוש מערכות הבחירות האחרונות", לשון תגובת בית הנשיא.

השרה רגב אמרה בתגובה, "הגעתי הערב כדי לחזק ולתמוך במשפחות השכולות שמפגינות מול בית הנשיא בירושלים במחאה כנגד האפשרות שתוקם ממשלה התלויה באחמד טיבי ואיימן עודה. במהלך הפגישה המשפחות סיפרו לי כי הנשיא ריבלין מסרב לפגוש אותן חרף פניותיהם החוזרות ונשנות וחרף העובדה שלדברי בני המשפחות השכולות - פגש את המפגינים של התנועה לאיכות השלטון, הממוקמים מהעבר השני של הכביש".

"על כך, השבתי שזו בושה וחרפה שנשיא המדינה מסרב לפגוש משפחות שכולות, ועל כך אני עומדת גם כעת. המשפחות היקרות הללו איבדו את היקר להן מכל בהגנה על המולדת ובפיגועי טרור, ובמקום לצאת אליהן, להקשיב להן ולחבק אותן, הנשיא והדוברות שלו מדפדפים אותן עם שלל תירוצים", הוסיפה רגב.

לדבריה, "באשר לטענות של הנשיא לפיהן אמרתי במהלך השיחה עם משפחות: 'לנשיא אין זמן הוא מעדיף להפגש עם אחמד טיבי', מדובר ככל הנראה בעיוות מכוון של הדברים. אחת האמהות השכולות אמרה במהלך השיחה שגם בוגי מסרב לפגוש אותן, ולכך השבתי ש'בוגי אין לו זמן עכשיו, הוא מעדיף להפגש עם אחמד טיבי'. גם על כך אני עומדת - בוגי, גנץ ואשכנזי, שלושה רמטכ״לים, מנסים להקים בימים אלה את הממשלה המסוכנת ביותר בתולדות מדינת ישראל, ממשלה בחסות טיבי ועודה, ממשלה שעלולה להביא למחיקת המדינה היהודית היחידה בעולם".

"אני דוחה בשאט נפש את דברי הנשיא ומצפה כי יתנצל עליהם מיד בטרם תורחב תפוצת דבר השקר. כמו כן אני מצפה מהנשיא שיצא אל המשפחות השכולות או שיזמין אותן אל ביתו", סיכמה רגב.