סוכני ביטוח
סוכני ביטוחpixAbay

כל סוכן ביטוח או מנהל מוקד ביטוח במדינת ישראל צריך להבין שהעולם צועד לכיוון הדיגיטל ואם הוא רוצה להגדיל את רווחי החברה באופן משמעותי, עליו לדאוג להשקיע תקציבים לא מבוטלים, כך שיוכל לעבוד עם לידים לביטוח ולצרף כמה שיותר לקוחות חדשים לסוכנות.

כבר הוכח כי אחוז גבוה ממשתמשי האינטרנט מקבלים החלטה על סמך מידע הנמצא באינטרנט, ובפרט במנוע החיפוש גוגל וברשתות החברתיות השונות.

סוכני ומוקדי ביטוח שהשכילו להבין זאת, כיום- משקיעים תקציבים גבוהים בקניית לידים לביטוח ובכך משפיעים ישירות על רווחיהם, המגיעים לשיאים חסרי תקדים.

יתרון משמעותי במיוחד עבור סוכני הביטוח שאין ברצונם לרכוש חבילת שיווק 360, או שכבר יש סוכנות פרסום דיגיטלי שהם עובדים מולה- היא היכולת לעבוד במודל עבודה בתשלום פר ליד.

סוכנות דיגיטל מקצועית תדע לעבוד מולכם בשיטת תשלום פר ליד. כלומר- שהמחיר שאתם תשלמו עבור ליד שהתעניין בביטוח יהיה ידוע מראש ולא תצטרכו להיכנס לחוזה שיווק עם תאריך תפוגה רחוק, להשקיע בנכסים דיגיטליים, ביצירת תוכן ואפילו לשלם על תקציבי הפרסום לפלטפורמות הפרסום כמו פייסבוק,גוגל ,טאבולה ועוד.

כלומר, קניית לידים מתאימה גם לסוכנים ומנהלי מוקדי ביטוח שכבר מייצרים לידים בעצמם- מאחר והם הבינו שעל ידי רכישת לידים איכותיים ממקור נוסף הם יוכלו לצמוח עוד יותר ולהגדיל את מחזורי המכירות. השמיים הם הגבול.

על מנת לשמוע חוות דעת מקצועית בנושא, שוחחנו עם מייסד סוכנות הדיגיטל Insurance Leads שמתמחה בייצור לידים איכותיים מאוד בתחום הביטוח.

לדבריו, "סוכני ביטוח רבים כבר הבינו שלידים חמים הם מתכון להצלחה, בכל יום אני מקבל פניות רבות מסוכנים שרוצים לעבוד במודל עבודה פר ליד".

"ייצור לידים איכותיים לביטוח הוא תהליך מורכב המצריך ניסיון רב וידע מעמיק של תחום הביטוח. אנו בסוכנות הדיגיטל Insurance Leads מתמחים בייצור לידים איכותיים בתחום הביטוח, בשל ההכרה המעמיקה שלנו לתחום, המקצועיות והניסיון הרב שלנו בייצור לידים לביטוח".

שימו לב שאתם עובדים מול חברה מקצועית, חברה עם קבלות והוכחות- כזאת שתדע לייצר עבורכם לידים חמים ואיכותיים, כאלו שעברו משפך שיווקי ובעלי כוונת קנייה אמיתית.