ריבלין עם גנץ ונתניהו
ריבלין עם גנץ ונתניהוצילום: חיים צח, לע"מ

ראשי המגזר העסקי פנו במכתב לראש הממשלה בנימין נתניהו וליו"ר כחול לבן, בעקבות משבר הקורונה, "גלו אחריות ומנהיגות - ממשלת חירום לאומית היא צו השעה!".

במכתב עליו חתומים כל נציגי המגזר העסקי נכתב: "כל אחד מאיתנו תמך במפלגה כזו או אחרת אבל, בדבר אחד אנחנו מאוחדים: בשעת החירום בה אנחנו נמצאים, שהיא השעה הקשה ביותר בתחום האזרחי שפקדה את המדינה מיום הקמתה – צריך להניח למחלוקות, למאבקים, לסכסוכים הבינאישיים ולהבדלי ההשקפות האידאולוגיות ולהתאחד למען הצלת החיים, הצלת הכלכלה ושמירה על מדינת ישראל ואזרחיה".

עוד נכתב: "לאורך כל הדורות ידע עם ישראל להתמודד עם איומים אדירים, ועל כולם ידענו להתגבר בזכות עמידתנו המשותפת והערבות ההדדית בין כולנו. ישראל היא אומה חזקה, יציבה ואיתנה ואנו נשיאי הארגונים העסקיים המובילים את הכלכלה הישראלית סמוכים ובטוחים שהנהגה פוליטית מאוחדת שתזכה לתמיכה רחבה של העם תוביל אותנו לנצח גם במאבק זה".

נשיאות המגזר העסקי מייצגת את מרבית הסקטורים היצרניים, השירותים והפיננסיים במדינת ישראל, המעסיקים מיליוני עובדים (ענפי הבנייה, המלונאות, התעשייה, התיירות, החקלאות, המלאכה, האבטחה, העסקים הקטנים והבינוניים, חברות הביטוח, איגוד הבנקים, תעשיית היהלומים, חברות הניקיון, שירותי משאבי אנוש ואחרים)