אלי ביר
אלי בירצילום: איחוד הצלה

נשיא ארגון "איחוד הצלה", אלי ביר, שנדבק בנגיף הקורונה, מאושפז עדיין במצב קשה בבית חולים במיאמי שבארה"ב.

ביר מורדם ומונשם, מצבו מוגדר יציב. מנכ''ל איחוד הצלה אלי פולק כתב לעובדים ולמתנדבים: ''אנחנו מתפללים לשלומו ומאמינים שיחזור להוביל את הארגון במהרה כמו שרק הוא יודע.

''אני מבקש שבימים אלו שתפעלו יחד באחדות שכל כך חשובה לאלי והמשיכו להרבות בתפילות ותחנונים על אליעזר יהודה בן חיה לרפואה שלמה במהרה'', כך פולק.

אביגיל ביר, בתו של אלי, פרסמה אתמול (ראשון) פוסט מרגש בפייסבוק: ''זה אבא שלי, והוא חולה קורונה בלי מספר. הוא מאושפז בטיפול נמרץ 15 שעות טיסה רחוק מהבית. כל החיים שלו אבא שלי נלחם על חיים של אזרחים בכל קצוות הארץ.

''מהרגע שאושפז הדבר היחיד שהטריד אותו היה המשך פעילות של איחוד הצלה במתן מענה רפואי מהיר ומקצועי בחינם לאזרחי ישראל", כתבה אביגיל. ''דווקא היום כשאנחנו מבודדים בבתים שלנו ופתאום הפחד מהמוות והערך לחיים עלה בואו ותהיו שותפים לדבר המטורף הזה, בואו תהיו חלק בהמשך פעילות של איחוד הצלה.

''רופאים, פראמדיקים, חובשים ומיילדות ואתם יכולים לתת יד בכל זה", הוסיפה. ''וכמובן גם לרפואתו של אליעזר יהודה בן חיה. וואו אני כבר מדמיינת את הפנים המאושרות שלו כשהוא יחזור אלינו בריא ושלם וישמע על כל החסד הזה''.