רעולי פנים עם אקדח תקפו מנכ"ל מועצה

מנכ"ל המועצה האזורית אל קסום, אייל ניזרי הותקף באלימות על ידי שלושה רעולי פנים.

האירוע התרחש הבוקר (שני) כשהשלושה נכנסו לבניין המועצה והגיעו למשרדו של ניזרי. הם קשרו את המזכירה כדי שלא תזעיק עזרה והיכו את המנכ"ל. לאחר מכן נמלטו מהמקום.

ניזרי אישר בשיחה עם ערוץ 7 את הפרטים וציין כי הגיש תלונה במשטרה.

עוזרו של ראש המועצה האזורית אל קסום, סלאמה אל אטרש עוקאב אלדריגאת סיפר, "בשעות הבוקר הייתי בישיבה עם ראש המועצה יחד עם המשטרה ופיקוד העורף לגבי נגיף הקורונה. פתאום אני שומע צעקות. באתי למשרדו של המנכ"ל וראיתי שלושה רעולי פנים שאחד מהם נשא אקדח. הוא אמר לי 'אתה הבא בתור'. הם נמלטו מהמקום. המנכ"ל היה שרוע על הרצפה לאחר שחטף מכות וראיתי שקשרו את המזכירה".

"הגשנו תלונה למשטרה והמנכ"ל קיבל טיפול רפואי על ידי צוות מד"א", הוסיף העוזר.

לדבריו, "אנחנו לא יודעים מי אלה אבל מאז כניסתו של ראש המועצה החדש לתפקיד התחלנו לעבוד במועצה ולסיים את כל הדברים הבלתי חוקיים שהיו כאן, הו מבחינת תפקידים, שמירות והסעות ועשינו קיצוץ ובניה של מבנה המועצה, וזה לא בא טוב לכמה אנשים בעין. אני הייתי מאוים וגם המנכ"ל היה מאוים והמשטרה לא עשתה כלום. הגענו למצב הזה בגלל הרשלנות של המשטרה".

"בעקבות האירוע אנחנו נקיים ישיבת חירום ואנחנו נמשיך לפעול. ראש המועצה נתן תמיכה מלאה למנכ"ל. ביקשנו תגבור לאבטחה. כל ההחלטות של ראש המועצה והמנכ"ל הם החלטות נטו מקצועיות ואנחנו מקווה שהמשטרה תטפל בפורעי החוק", סיכם אלדריגאת.