שיירת מכוניות נגד בג"ץ: "תפסיקו לגנוב את המדינה"

שיירת מכוניות יצאה הבוקר (ג') במחאה על התערבות בית המשפט העליון בעבודת הכנסת, ובדרישה מהשופטים להפסיק את ''הדיקטטורה השיפוטית'' אותם הם מקדמים.

המחאה, בהובלת תנועת "אם תרצו", יצאה מכביש החוף ועברה במחלפים מרכזיים במרכז הארץ עד שהתכנסה למחלף לטרון. משם יצאה השיירה אל כיוון הכנסת ובית המשפט העליון כדי לקיים מפגן מחאה, בהתאם להנחיות משרד הבריאות, נגד בית המשפט.

משתתפי המחאה מוחים על כך שבית המשפט חצה קו אדום, לטענתם, ומתערב בסדר יומה של הכנסת בניגוד לחוק.

אחד המארגנים, אבנר סעדיה, אמר "נמאס לנו שהשופטים גונבים לנו את המדינה. נמאס לנו ללכת לבחור לכנסת ובפעל מי ששולט פה אלה השופטים".

נחמה מילר, מפגינה נוספת אמרה כי "אנחנו נמצאים במצב של שיבוש כל מערכות הניווט במדינה. כל זה קורה בשל הבלבול שבית המשפט כפה וכופה עלינו בכל אורחות החיים. הגיע הזמן שיפסיקו לגנוב לנו את המדינה.

מתן פלג, יו"ר תנועת "אם תרצו" שמשתתף בהפגנה, אמר כי "שופטי בג"ץ רומסים את הכללים הדמוקרטיים פעם אחר פעם. הם הפכו את עצמם לממשלת-על העושה מה שהיא רוצה, מתי שהיא רוצה, כמעט תמיד משיקולים פוליטיים צרים המתכנסים לעובדה שמטרתם לטשטש את זהותה היהודית של מדינת ישראל. ברור לכל בר דעת שהמטרה האמיתית של שופטי בג"ץ היא ביטול חוק יסוד הלאום וביטול חוק השבות. ישראל הציונית, נמצאת בסכנה שלא הייתה כדוגמתה מעולם. די לדיקטטורה של בג"ץ".