ליאון עם משאית השמחה בירושלים

משאית השמחה של עיריית ירושלים הגיעה היום (רביעי) לשכונת הר חומה כדי לשמח את התושבים במהלך התמודדותם עם האתגרים של התפשטות נגיף הקורונה.

עם המשאית הגיעו הזמרים ישי לפידות ואייל טוויטו יחד עם הקלידן יענקי אזולאי.

ראש העיר ירושלים, משה ליאון, אמר לערוץ 7 במהלך ההופעה כי "אלה רגעים קשים מאוד מאז שאני בתפקידי. לראות את רחובותיה של ירושלים ריקיים, שוק מחנה יהודה, מרכז העיר, הכותל המערבי ללא תושבי ירושלים זה עצוב. לראות את בעלי העסקים ואת כולנו בבתים אלו רגעים קשים לירושלים ולמדינת ישראל כולה".

"אין לנו זמן זמן לעשות חשבון נפש כרגע צריך לסייע לכל מי שצריך. לסייע לעסקים ולהעניק שמחה לתושבי ירושלים שיוצאים למרפסות ושמחים למרות המצב", הוסיף ליאון.

הזמר ישי לפידות אמר, "עיריית ירושלים עושים חסד גם איתי וגם עם התושבים. תושבי ירושלים יושבים בבתים ואנחנו עושים להם שמח, אבל זה גם חסד עם האומנים שהיום נטולי עבודה ללא במה להופיע. זמרים זה מוזיקה והופעות וקהל זה חלק מאיתנו וכשאין לנו את זה אנחנו חצי מתים. הופעות כאלה הן אושר גדול".

"השבועות האחרונים הם זמן של אמונה", מוסיף לפידות. "לאהוב את ה' מתוך אושר וכיף זו לא חוכמה גדולה. כשאין עבודה והעתיד לא ידוע זה זמן של אמונה אמיתית. כיף גדול להופיע מול הקהל הירושלמי גם כשהוא לבוש בפיג'מות ורואה את ההופעה דרך המרפסת בבית".

הזמר אייל טוויטו ציין כי "כיף להיות פה ולהופיע מול קהל בימים שאין שמחות ואין הופעות. לא קל להופיע בלי קהל ובמהלך ההופעה אני מדמיין את הקהל. אין כמו לשמח את עם ישראל. אני מקווה שתוך שבועיים נעבור את התקופה הקשה הזאת, צריך להיות אופטימיים".