עדן אלנה ועברי לידר בהופעה
עדן אלנה ועברי לידר בהופעהצילום: דובר צה"ל

חיל החינוך והנוער העלה ערוץ שידורים בפייסבוק - "מחוברים בצה''ל", עם תכנים מגוונים כמו מורשת קרב יומית, פינת תרבות עם הקשר צה"לי, שיחות מפקדים בנושאי פיקוד ומנהיגות, הרצאות מתחומי תוכן שונים ועוד.

בחיל החינוך מבקשים להעניק לחיילים ומפקדים למידה אפקטיבית וקיום שיח פיקודי ערכי גם בימים אלו של מגפת הקורונה.

ראש ענף תורה והסברה בחיל החינוך והנוער, סא״ל עינת אלבלק, מספרת כי ״ייחודו של הערוץ החינוכי הצה"לי הוא בכך שכלל תכניו נבנו עבור משרתי צה"ל - חיילים ומפקדים, ומהווים כלי עזר למפקד לחיזוק הלכידות, המוטיבציה והרוח במסגרות הצבאיות השונות.

"הערוץ נעזר בכוכבי התרבות שהתגייסו לצה"ל ומעלה הופעות חיות עבור החיילים או מפגש חי עם אותם כוכבים סביב נושא מסוים", הסבירה אלבלק.

צילום: דובר צה"ל
צילום: דובר צה"ל

לאורך יום הפעילות הראשון שודרו בלייב הרצאות תוכן על ערכי הבסיס לפיקוד, פינת תרבות על המשורר נתן אלתרמן, פינת מורשת קרב על סמ״ר יוני אסרף ועוד. היום הראשון של המיזם נחתם על ידי הלהקה הצבאית - ״רבע לשבע״ בהשתתפותה של טוראי עדן אלנה.

ראש ענף תרבות בחיל החינוך והנוער סא״ל דסי פאר דרור, סיפרה כי "להקת רבע לשבע של חיל החינוך והנוער הופקה במהלך החודש האחרון, להקה שייעודה הינו להגיע ליחידות בשטח ולהעלות את מוראל הלוחמים והחיילים. לצערנו אי אפשר להגיע לבסיסים, אז זו הזדמנות להקדיש הופעה שלמה לחיילי ומפקדי צה''ל דרך נפלאות הדיגיטל, להעלות את רוחם ולהצדיע לפועלם".