רנה שנרב הי"ד
רנה שנרב הי"דצילום: באדיבות המשפחה

ארגון 'עד כאן' תוקף את 'המוקד להגנת הפרט' ואת המדינות הזרות שמממנות אותו בעקבות פסיקת בג"ץ, שקיבל באופן חלקי את עתירת המוקד יחד עם משפחת המחבל שהיה שותף לרצח הנערה רנה שנרב הי"ד.

"ממשלות גרמניה, נורבגיה, שבדיה, ספרד ומדינות נוספות שותפות היום שוב לפגיעה בביטחון ישראל." אומרים בעד כאן, "המוקד להגנת הפרט מתוקצב מכסף ממדינות אירופאיות שמתערבות באופן בוטה בביטחון ישראל, מה יש למדינות אלו להתערב במדיניות ישראל בשמירה על ביטחון אזרחיה?? חייבים לעצור את המימון הזר לארגונים האנטי ישראליים".

בנוסף, ציינו ב'עד כאן' כי המוקד להגנת הפרט פועל על מנת להצר את פעילות צה"ל ומדינת ישראל בשמירה על ביטחון אזרחי ישראל והתייחסו לפסק הדין של בג"ץ. "המוקד להגנת הפרט פועל שוב ושוב להגנה על מחבלים ובני משפחותיהם. לא ייתכן שבזמן שדמם של היהודים בארץ ישראל נשפך, בית המשפט העליון ייאבחן עם פינצטה באיזה חדרים ישן המחבל ובאיזה הוא רק אכל".

"על פי החלטת הדרגים המקצועיים והקבינט, וכן על פי עדויות בני משפחה של מחבלים בעבר, הריסת ביתם של המחבלים הינה צעד הרתעתי אשר מונע רציחת יהודים. לעובדה שהמוקד להגנת הפרט עושה הכל כדי לסייע למחבלים כבר התרגלנו, אבל אסור לתת לבית המשפט להיות מושפע מגוף זה", הוסיפו.

נזכיר כי הבוקר שופטי בימ"ש העליון ענת ברון, יעל וילנר ועוזי פוגלמן קיבלו באופן חלקי את עתירת משפחת המחבל קאסם עבד אלכרים, אשר היה מעורב ברצח וקבעו כי רק הקומה העליונה בבית המחבל תהרס, בעוד שקומת המרתף לא תיהרס, מאחר שהיא שייכת לדודתו ולא למשפחתו הקרובה.

ב'עד כאן' פרטו את הסכומים אותם מעבירים הממשלות הזרות לארגון המוקד להגנת הפרט. "בשנים האחרונות ממשלת גרמניה העבירה קרוב למיליון וחצי ש"ח למוקד, ממשלת שבדיה כ-6 מיליון, ממשלת ספרד מעל 5 מיליון, והרשימה עוד ארוכה. חייבים לשים לזה סוף".