רם בן ברק    
רם בן ברקצילום: Tomer Neuberg/Flash90

רם בן ברק (יש עתיד) תקף היום (חמישי) בשיחה עם אריה אלדד ורוני בראון ב-103FM, את מי שהיה ראש מפלגתו עד לאחרונה, בני גנץ, ואת הממשלה המוקמת בימים אלה.

בפתח השיחה טען בן ברק כי יש לו קושי עם כמה מהלכים מסתמנים של הממשלה כמו מינויה של מירי רגב לשרה לביטחון הפנים, חזרתו האפשרית של יולי אדלשטיין לכיסא יו"ר הכנסת, וגם האפשרות שתהיה ממשלה המונה יותר מ-30 שרים.

בן ברק לא חסך ביקורת מבני גנץ, "יש אנשים שאצה להם הדרך, ואני אומר לצערי. לי קשה להבין את המהלכים האלה, אני מוכרח להגיד. אנחנו הצענו, וזו הייתה חלק מהתוכנית, לעשות הקפאה של כל המהלכים הפוליטיים לארבעה חודשים, כדי שכולנו נוכל להתגייס. קשה לי עם בני גנץ מאוד, אני לא מבין מה עבר עליו. הוא חבר אישי שלי. או שעבדו עליו, או שלחצו אותו לפינה. אני לא יודע".

בהמשך התייחס לאפשרות של איחוד מחדש של כחול לבן במקרה של כישלון המשא ומתן בין הליכוד לכחול לבן, "אני מניח שזה יהיה מאוד מאוד קשה, אבל נשקול זאת ברצינות מאוד גדולה. בסוף הייתה כאן אלטרנטיבה שלטונית, שכמוה לא הייתה ב-15 שנה האחרונות, שעוד לא בשלה סופית.

''הייתה לנו תוכנית ממש סדורה, ידענו בדיוק איך אנחנו הולכים. יכול להיות שהיא לא הייתה מצליחה, אבל לפחות היה שווה לנסות. אני חושב שבני גנץ הבין היום שעשו לו תרגיל מאחורי הגב והוא נסחף או נסחב לסיטואציה".