בני גנץ
בני גנץצילום: איתן אלחדז/TPS

מאז קבלת המנדט אני עוסק בדבר אחד - הקמת ממשלת חירום לאומית שתילחם בקורונה, תשמור על הדמוקרטיה בישראל, תסייע לכלכלה בדגש על העצמאים והמפוטרים ותוציא את ישראל לדרך חדשה ומאוחדת.

נכון להיום, ניתן לומר שהגענו להסכמות ברוב הנושאים שיבטיחו בראש ובראשונה את שמירת החוק ושלטון החוק. רוב הדברים הבשילו לכדי סיכום ואני יכול להבטיח לכם שלא יהיה אדם אחד במדינה שלא ירגיש את השינוי לאחר שניכנס לממשלה.

יחד עם זאת, ישנם מספר נושאים מהותיים וקריטיים שנמצאים בדיונים. לנוכח גודל השעה, ברור לכולנו שאין אלטרנטיבה אחרת לאף אחד מהצדדים ולמדינת ישראל דרושה ממשלה.

כולם מבינים שרק ממשלת חירום לאומית תציל את ישראל ותוציא אותה מהבוץ הכלכלי שמחכה לכולנו אחרי שנתגבר בכוחות מאוחדים על נגיף הקורונה. בימים אלו, עלינו להיכנס תחת האלונקה הלאומית ולהילחם בקורונה תוך עין פקוחה לאתגרי הביטחון השוטפים.

אני יודע שכמה ימים לפני ליל הסדר ישנה תחושה של חוסר ודאות, אבל אני יכול להבטיח לכם שאני עושה את הכל אבל הכל כדי שנקבל פה ממשלה טובה ויציבה, במקום בחירות רביעיות שיעלו מיליארדי שקלים שפשוט אין למדינה להוציא. לא נוותר על עקרונותינו, אבל נעשה הכל כדי שזה יקרה לטובה ובמהרה- כי עת צרה היא לישראל. שבת שלום לכולם!