בראיינט נפרד לשלום, בפעם האחרונה
בראיינט נפרד לשלום, בפעם האחרונהצילום: רויטרס

בכל שנה מתקיים לקול תשואות ההמון וברוב חגיגיות, אירוע היכל התהילה של ליגת הכדורסל הטובה בעולם, ליגת ה-NBA.

גם השנה יתקיים האירוע המסורתי והחגיגי בו ייכנסו להיכל התהילה בספרינגפילד שבמדינת מסצ'וסטס אגדות NBA ומי שנחשבים לכאלה שהפכו את הליגה בארצות הברית לליגה הטובה בעולם ולכדורסל בה לענף הפופולרי והמצליח ביותר.

בעוד שהליגה שובתת בשל התפשטות נגיף הקורונה, בדומה לכל הליגות ברחבי העולם, זו הודיעה כי שמונה שחקנים ייכנסו למוזיאון היוקרתי של ליגת הכדורסל הטובה בעולם, היכל התהילה בספרינגפילד.

שלושה מתוך השמונה שייכנסו יחד להיכל התהילה באירוע שעדיין לא ידוע איך ומתי יתקיים, אלו שחקנים החולקים יחד לא פחות מ-11 אליפויות ו-48 הופעות באולסטאר האמריקאי.

השלושה שייכנסו יחד למוזיאון היוקרתי של עולם הכדורסל יהיו לא אחרים מאשר טים דאנקן, קווין גארנט וקובי בראיינט.

עם כל הכבוד לגדולתם של דאנקן וגארנט, ההכרזה על בראיינט היא זו שתפסה את עיקר הכותרות בארצות הברית ובעולם כולו, כשההודעה על כניסתו להיכל התהילה מגיעה לאחר קצת יותר מחודשיים וחצי מאז נהרג בהתרסקות מסוקו האישי.

כזכור, ב-26 בינואר העולם כולו עצר מלכת כששחקן הכדורסל הטוב בעולם נהרג יחד עם ביתו וחברים נוספים בהתרסקות מסוקו האישי בשל תנאי מזג האוויר הרעים ששררו באותה העת.

אשתו של בראיינט, ונסה, הגיבה על הבחירה בבעלה המנוח להיכנס להיכל התהילה כשאמרה כי זו "השיא של הקריירה שלו".

לדבריה, "זה הישג אדיר, וכבוד גדול שאנחנו מאוד גאים בו. כל הישג שלו כספורטאי הוא אבן דרך. כמובן שהיינו רוצים שהוא היה כאן איתנו לחגוג את זה, אבל גם עכשיו אנחנו כל כך גאים בו, ויש נחמה קטנה בידיעה שבכל מקרה הוא אמור היה להיות חלק מהיכל התהילה של 2020".