ימימה מזרחי
ימימה מזרחיצילום: פלאש 90

עם ישראל נמצא בעיצומו של מאבק במגיפה שגובה קורבנות בעולם כולו. היום (א') אלפי נשים מכל רחבי העולם יתכנסו יחדיו כדי להתפלל על עצירת המגיפה.

התפילה, ביוזמת אגף הרבניות באיגוד רבני קהילות, המזרחי העולמי והעמותה הישראלית לאקטיביזם חברתי, תתקיים בשעה 16:00 שעון ישראל ותועבר בשידור חי בעמודי הפייסבוק של איגוד רבני קהילות, המזרחי העולמי, ואקטביזם חברתי.

הרבנית יסכה רגב מנהלת אגף הרבניות והכשרות באיגוד רבני קהילות אמרה "בזכות נשים צדקניות נגאלו ישראל ובזכותן עתידין להיגאל. אנחנו מזמינות את כל הנשים לבוא ולהצטרף לתפילה לעצירת המגיפה. דווקא בחודש ניסן, חודש הגאולה יש לנו, הנשים סגולה מיוחדת לבקוע שערי שמיים ולהתפלל על עם ישראל ועל העולם כולו".

ישראל אליסף, יו"ר העמותה הישראלית לאקטביזם חברתי, הוסיף "הבקשה להתפלל על סבא וסבתא שלי חולי הקורונה הפכה לתפילה עוצמתית כלל עולמית על כל חולי הקורונה בארץ ובעולם , לתפילת נשים יש עוצמה מיוחדת בוקעת רקיעים וכידוע כל הלכות תפילה נלמדות מתפילת חנה יהי רצון שהתפילה תפעל את פעולתה ותיעצר המגיפה".

הרב דורון פרץ המזרחי העולמי אמר כי "זכות גדולה לחבר רבניות וקהילות מובילות בעולם יחד עם אלפי נשים מקצוות תבל ליוזמה עוצמתית זו. הלוואי שתתקבלנה כל התפילות בחסד וברחמים".