אביגדור ליברמן
אביגדור ליברמןצילום: Noam Revkin Fenton/Flash90

יו"ר מפלגת ישראל ביתנו, ח"כ אביגדור ליברמן, טוען בפוסט שפרסם אחר הצהריים (ראשון") בדף הפייסבוק שלו, כי הנתונים הרשמיים על מספר הנדבקים בקורונה לא מתיישבים עם המציאות בשטח.

"הנתונים שמפרסמת הממשלה בנוגע לנגיף הקורונה לא מסתדרים עם המציאות ועם נתונים שמציגים ראשי מערכת הבריאות. היום פורסם שמספר הנדבקים בנגיף עומד על 8,018 בני אדם, ומנגד דווח על כך ש- 38% מתושבי בני ברק נדבקו במחלה. רק הם לבד מהווים כ-75,000 בני אדם", כתב.

"לפי אותם גורמים, גם בערים כמו אלעד, רמת בית שמש, בית"ר עילית, מודיעין עילית ובשכונת מאה שערים בירושלים, כשליש מהאוכלוסייה נדבקה בנגיף. גם אם ניקח בחשבון שמישהו קצת הגזים עם המספרים, מדובר על כ-200 אלף איש שנדבקו", הוסיף ליברמן.

לדבריו, "אם אכן זה המקרה, מדוע לא הוטל סגר כבר לפני שבועיים בכל אותן ערים ושכונות? התשובה לכך פשוטה - מסיבות ומשיקולים פוליטיים בלבד. בדיוק מאותם שיקולים פוליטיים, שלא לטובת הציבור, מתעקש רה"מ על המשך כהונתו של השר ליצמן שנכשל כישלון חרוץ לא רק בטיפול בקורונה. התנהלותו בחודשים האחרונים מעוררת לא מעט שאלות. השנים הרבות בהן שלט במשרד הבריאות היו שנים של התדרדרות חסרת תקדים בכל הנוגע לבריאות הציבור".

"אני דורש מהממשלה לפרסם הערכה רשמית של משרד הבריאות לגבי כמות הנדבקים. לשר ליצמן ולרעייתו אני מאחל רפואה שלמה והחלמה מהירה", חתם ליברמן.