שחקני בית"ר באימון היום
שחקני בית"ר באימון היוםצילום: באדיבות דוברות בית"ר ירושלים

חוזרים להתאמן, מרחוק. בזמן שקבוצות רבות, בארץ ובעולם עדיין לא הגיעו לסיכום עם שחקניהם על הקיצוץ בשכר ועל השאלה אם להוציא לחל"ת, יש מי שמנסה לצאת מחוץ לקופסא ולהכין את עצמה מבעוד מועד לימים שאחרי הקורונה.

מדובר בלא אחרת מאשר בית"ר ירושלים. עד לפני שנתיים נחשבה בית"ר לקבוצה עם קהל אוהדים גדול אך לא מעבר לכך כשכל בעלים שהיה לה רק דרדר אותה ואת דרכה המקצועית עוד יותר למטה.

מאז הגיע הבעלים משה חוגג לבירה במקומו של אלי טביב, בית"ר נראית כמו מועדון כדורגל ולא עוד קבוצה עם קהל אוהדים גדול ומרשים, אלא כזו בעלת יסודות, מקצועיות והנחלת ערכים - לדור הצעיר, לאוהדים ולכל מי שסובב אותה.

היום (ראשון) הגדילו לעשות במועדון הכדורגל מהבירה כשהודיעו על חזרה לשיגרת אימונים, בכפוף להנחיות והגבלות משרד הבריאות, מנהלת הליגות בכדורגל וראש הממשלה נתניהו.

מהיום ובכל יום ייפגשו כלל שחקני הקבוצה לאימון משותף בלא אחרת מאשר אפליקציית שיחות הוידאו שפרצה לתודעה עם התפשטות נגיף הקורונה, אפליקציית ZOOM.

מהיום ובכל יום, בשעה 11:00 יתייצבו השחקנים לאימון כושר שיועבר על ידי מאמן הכושר, טלמו דה אנדרס והפיזיותרפיסט עמי מלכה.

היום באימון הראשון ניכר היה לראות כמה השחקנים השוהים בבידוד כמחוייב על פי הגדרות משרד הבריאות והממשלה, מתגעגעים אחד לשני כשמהר מאוד החלו להחליף בדיחות אחד עם השני.

הצוות הורה לשחקנים לקיים עוד אימונים פרט לאימונים שיועברו, כאמור, באופן יומי, ולקיים את שאר האימונים בהתאם לתוכנית האישית שנבנתה לכל אחד על ידי מאמן הכושר. כל הצוות המקצועי הצטרף לאימון, כשמי שפתח אותו היה המאמן, רוני לוי, שאמר: "אלה ימים לא נעימים וקשים לכולם. חשוב לנו לעשות כמה אימונים ביחד, ונשתדל לעשות את המקסימום".

עוד אמר לוי, "ברור שזה לא אידיאלי, ואני גם בטוח שכולכם מתאמנים בנפרד. נעשה את זה כל יום. מקווה שנחזור מהר. טלמו דה אנדרס ידריך אתכם ונשתדל להשתדרג כל יום. אני מאחל אימון נעים לכולם".