סכסוכי הקורונה: נפתח קו חם לגישור

סכסוכי הקורונה: נפתח קו חם לגישור בהובלת מרכזי הגישור והדיאלוג בקהילה בשיתוף משרד הרווחה והשלטון המקומי.

ערוץ 7 , י"ד בניסן תש"פ

מגפת הקורונה הביאה איתה גם סכסוכים ומחלוקות רבות במגוון רחב של תחומים.

מדובר בין היתר על בעיות כדוגמת סכסוכים בין בני זוג, עימותים מול הילדים אחרי ימים ארוכים יחד, מאבקים בין שכנים סביב ההתנהלות במרחב הציבורי, מתיחות בהקשר הבין דורי סביב הטיפול בהורה המבוגר, ויכוח מול המעסיק סביב זכויות וחובות שאינם ברורים דיו או חוסר הסכמה מול נותני שירות בתחום הצרכנות בעקבות המשבר.

החל מהבוקר פתחו מרכזי הגישור והדיאלוג בקהילה בליווי תכנית "גישורים" של עמותת מוזיאקה "קו חם" לפניות וסיוע ללא תשלום לכל פונה.

התכנית צפויה לספק מענה, בין היתר, באמצעות מאות מגשרים מתנדבים עימם המרכזים פועלים בימי שגרה כאשר המענה צפוי להיות כלים גישוריים באמצעות הטלפון או במרחב הוירטואלי (שיחות zoom וכדומה). המענה יינתן באופן מיידי או עד ל24 שעות מעת קבלת הפניה.

מנהלת תכנית "גישורים" במוזיאקה נועה שלו: "משבר הקורונה אמנם עצר את המשק והפעילות השגרתית של כולנו, אך מטבע הדברים הסכסוכים והמחלוקות עדיין איתנו. משבר הקורונה אף הביא לסכסוכים מסוג אחר והעצים מחלוקות קיימות אצל רבים. חוסר היכולת לקיים גישור פרונטלי חייב אותנו להיערך ולבנות מערך מקביל של גישור מרחוק. אנו קוראים לכל מי שזקוק לכך להתקשר ואנו נפעל לתת מענה בהקדם האפשרי".
לפניות ומענה מידי או עד 24 שעות- 052-6553324 או לפניות במייל- gishurhotline@gmail.com