Kobe Bryant
Kobe BryantReuters

נלחמים בנגיף. בזמן שהעולם כולו עדיין מתמודד עם נגיף הקורונה, השלכותיו והתמותה הרבה שהוא מביא איתו, ספורטאים רבים עושים כל שביכולתם כדי לעזור ולהילחם בו.

לצד ויתור על משכורות, הסבת איצטדיונים לטובת טיפול רפואי וקניית מכונות הנשמה וציוד רפואי רב, יש מי שהחליטו לעשות צעד נוסף במטרה לעזור ולהילחם בנגיף הקורונה.

מדובר בלא מעט מאמנים ושחקנים בעבר ובהווה שהחליטו להעלות לאתר המכירות הגדול בעולם, "ebay", פריטים אספנים יוקרתיים במיוחד, כשהכסף שייכנס יועבר לתרומה למען מלחמה בנגיף.

בין הפריטים המיוחדים שהועלו למכירה פומבית ניתן למצוא את חולצתו של כוכב הטניס הספרדי, רפאל נדאל, איתה זכה ברולאן גארוס ב-2019 במחיר התחלתי של 4,520 יורו כשהוגשו עליה כבר למעלה מ-50 הצעות, וכן חולצתו של כוכב ריאל מדריד בכדורסל סרחיו יול מנבחרת ספרד שעלותה היא 5,000 יורו עליה הוגשו כבר יותר מ-120 הצעות.

גם הגביע הספרדי מוצע למכירה באתר המכירות הגדול, כשמי שמוכר אותו הוא פאבלו לאסו מאמן ריאל מדריד שקבע מחיר התחלתי לזה של 1,020 יורו, וגם כדור הכדורסל איתו עשה ניקולה מירוטיץ' את שיא הקריירה שלו בליגת הכדורסל הטובה בעולם, ליגת ה-NBA, מוצע למכירה תמורת 175 יורו מחיר התחלתי.

מעל כולם, מה שנחשב לאחד מהפריטים המבוקשים ביותר באתר המכירות הפומביות הגדול בעולם אלו הנעליים של לא אחר מאשר קובי בראיינט.

הכדורסלן האמריקאי שנהרג בהתרסקות מסוקו האישי יחד עם ביתו וחברים לפני קצת יותר מחודשיים, נחשב לאחד מגדולי שחקני הכדורסל בכל הזמנים בעולם כולו ולאחר מותו נמכרו חולצות רבות שלו עם המספרים 8 ו-24 איתן שיחק במדי לוס אנג'לס לייקרס.

בכדי לגייס כספים למלחמה בנגיף, הוציאו למכירה את נעליו של בראיינט כשהמחיר ההתחלתי שלהן עומד על 3,200 יורו.

שחקני וספורטאי ספרד וארצות הברית לא לבד, כשכבר ביום שלישי האחרון פתח הג'ודוקא הבכיר של ישראל, המדליסט שגיא מוקי קמפיין גיוס כספים לטובת רכישת מכונות הנשמה לבית החולים לניאדו שבעירו נתניה. לשם כך הציע מוקי פריטים ומזכרות רבים שלו למכירה, מגלויה חתומה, דרך חגורה ועד חליפת הג'ודו איתה זכה במדליית זהב וכבר בתוך זמן קצר הגיע לסכום של 40,000 שקלים לטובת הדבר.