אורלי לוי אבקסיס
אורלי לוי אבקסיסצילום: קובי ריכטר/TPS

מתקפה חריפה החלה בשעה האחרונה ברשתות החברתיות על יו"ר גשר, ח"כ אורלי לוי-אבקסיס, שהודיעה בצהריים (ראשון) בפוסט שפרסמה בפייסבוק, על החלטתה לחבור לגוש הימין.

יהושע (ג'וש) בריינר, כתב המשטרה והפלילים של העיתון "הארץ", צייץ בטוויטר, "מאחל לאורלי לוי שתעשה את הסדר עם משפחת נתניהו".

יושבת ראש מרצ לשעבר, זהבה גלאון צייצה: "עידן של תולעים". איש התקשורת לשעבר נדב פרי פרסם ציוץ ובו כתב: "אלכס גולדפרב לאורלי לוי: תודה".

פרשן חדשות 13 ברוך קרא בחר לזלזל בכוחה של לוי אבקסיס, "אל המורשת 'המפוארת' שמתחילה ברחמים כלנתר (אבי הכלנתריזם), אברהם שריר, אפרים גור, גונן שגב, אלכס גולדפרב, מצורף היום סופית שמה של אורלי לוי אבוקסיס. המשותף לרשימה לעיל היא שכל אחד ואחד מהם ערק (מימין לשמאל ומשמאל לימין) כדי לקבל טובות הנאה פוליטיות, מבלי שלאיש מהם היתה היכולת להכניס עצמו בכוחות עצמו לכנסת (או למועצה במקרה של כלנתר). זו התגלמות הבוז שיכולה להיות בפוליטיקאי. בוז".

העיתונאי 'דה מרקר' נתי טוקר, לקח את אותו כיוון צעד אחד נוסף, "אורלי לוי היתה יכולה להיות מנהלת סבירה של איזו עמותה קטנה או סמנכ"לית משאבי אנוש בחברה בינונית. אני לא מצליח להבין את הדחף הבלתי נשלט של פוליטיקאים להישאר בעמדת שליטה גם במחיר של לרדת לשפל מוסרי כזה ולהיחקק לנצח באות הקלון. היא פשוט חסרת ביטחון שתמצא לעצמה חיים בחוץ?"