הסרת קעקועים
הסרת קעקועיםPIXABAY

אז עשיתם קעקוע לפני אי אלו שנים ועכשיו אתם מתחרטים על זה?

המומחים של רשת המרכזים האסתטיים אתר דוקטור חן, מביאים לכם את השיטות המתקדמות ביותר לצורך הסרת קעקועים בלייזר, זאת באמצעות הטכנולוגיות היקרות, החדישות והבטוחות ביותר בתחום הסרת הקעקועים, מבית PICOWAY ו-FOTONA QX MAX עם התקנים המחמירים ביותר בעולם הרפואה.

הטכנולוגיות, פועלות באמצעות גלים אקוסטיים ולא על בסיס חום מוגבר, עובדה ההופכת אותם לבטוחות ביותר ולמאושרות הן על ידי ה-FDA האמריקאי, ה-CE האירופאי ומכון התקנים הישראלי.

הטכנולוגיות מבוססות על טכנולוגיות פיקו שניה, המפרקת את הקעקועים לחלקיקים זעירים באמצעות פולסים של טריליונית השנייה ואותם מסלק הגוף בתהליכים טבעיים. טכנולוגיות מתקדמות אלו, ,מאפשרות הסרת קעקועים בלייזר בכל הגוונים תוך זמן קצר ללא תופעות לוואי, כאב או צלקות במרכזי אתר דוקטור חן בפריסה ארצית.

הסרת קעקועים בלייזר, טיפול בטוח לתוצאות מושלמות

הסרת קעקועים בלייזר, מתבצעת כאשר קרן לייזר המופקת מהמכשיר, חודרת מבעד לשכבת העור העליונה ומגיעה אל השכבה בה נמצאים הפיגמנטים של הדיו שיצרו את הקעקוע. הקרן מפרקת את הקשר שבין הפיגמנטים לחלבונים ומביאה להתמוססות צבעי הדיו הנספגים ונטמעים ברקמות שמסביב לקעקוע.

ההליך אינו פולשני והוא מבוצע לאחר אלחוש העור באמצעות מריחת משחה בלבד ללא צורך במרדים או בשימוש בחדר ניתוח. שיטת הסרת קעקועים בלייזר, נחשבת לטיפול המתקדם מסוגו בעולם, המאפשר חדירה לעומק הפיגמנט ולכל הגוונים והסוגים שלו ולהסירו מהשורש.

המכשירים המתקדמים בעולם להסרת קעקועים בלייזר

ברשת המרכזים האסתטיים אתר דוקטור חן, עושים שימוש בטכנולוגיות הלייזר המתקדמות בעולם לצורך הסרת קעקועים מבית סינרון קנדלה ( הדגם המתקדם ביותר PICOWAY) ופוטונה לייזר, הנחשבים לפסגת הטכנולוגיה והקדמה בתחום טיפולי הסרת הקעקועים. המכשירים מאפשרים השגת תוצאות במינימום טיפולים ולהם אישורי הבטיחות והאיכות המחמירים בעולם. הטכנולוגיה מאפשרת מקסימום תוצאות במינימום טיפולים וזאת, במחירים האטרקטיביים ביותר בארץ ובסניף הקרוב לביתכם.

טכנולוגית PICOWAY המתקדמת בעולם: שלושה אורכי גל לדיוק מקסימלי

טכנולוגית PICOWAY, פותחה ומיוצרת על ידי חברת סינרון קנדלה העולמית (חברה מובילה בתחום פיתוח טכנולוגיות לייזר מובילות לתחום הרפואה והאסתטיקה). לטכנולוגיה, שלושה אורכי גל שונים בעלי פולסים קצרים ומהירים ביותר. למעשה, הם מהירים פי 1000 ממכשירי לייזר ייעודיים אחרים ולהם עוצמת פולס גדולה ביותר בהשוואה לטכנולוגיות אחרות. כל אחד מהגלים במכשיר, משמש לצורך הסרת קעקועים בגוונים אחרים. הטכנולוגיה מאפשרת הסרת קעקועים כהים, קעקועים צבעוניים וכן צבעים הנחשבים עמידים במיוחד. טכנולוגית PICOWAY מאפשרת זיהוי סלקטיבי של הקעקוע בעור וטיפול מדויק ללא כל פגיעה מסביב לקעקוע. הטיפול בטכנולוגיה מתקדמת זו, מייצר פחות חום ממכשירים דומים בתחום המשמשים להסרת קעקועים, עובדה ההופכת אותו לבטוח יותר וכן ללא תופעות לוואי.

כל היתרונות של טיפול הסרת קעקועים בלייזר

בטיחות רפואית- למכשירי הלייזר של PICOWAY ו- FOTONA QX MAX בהם עושים המומחים של רשת אתר דוקטור חן שימוש, כל התקנים העולמיים הנדרשים: FDA אמריקאי, CE אירופאי ומכון התקנים הישראלי, ההופכים אותם לבטוחים במיוחד לטיפול.

צוותים מקצועיים ומיומנים- הניסיון רב השנים של מומחי רשת אתר דוקטור חן בטיפולי לייזר להסרת קעקועים בטכנולוגיות המתקדמות בעולםן, מאפשרת להם להעניק לכל מטופל ומטופל את הטיפול הטוב והבטוח ביותר.

טכנולוגיות הלייזר המתקדמות בעולםPICOWAY ו-FOTONA QX MAX נחשבים למכשירים המתקדמים ביותר והיקרים ביותר בעולם, המאפשרים הסרת כל גווני הקעקועים ביעילות ובמהירות ללא תופעות לוואי, כאב או צלקות.

רשת בפריסה ארצית- הטכנולוגיות המתקדמות בעולם לצורך הסרת קעקועים בלייזר, מחכות לכם בכל אחד מסניפי רשת אתר דוקטור חן הקרובים לביתכם. (גבעתיים, תל אביב, ראשון לציון, חיפה, אשדוד, ,פתח תקווה, באר שבע, כפר סבא, נתניה, אריאל, עפולה וחצור הגלילית. )

מחירים אטרקטיביים – טכנולוגית הלייזר המתקדמת, מאפשרת השגת תוצאות מעולות במספר טיפולים מועט. עובדה, ההופכת את טיפול הסרת קעקועים בטכנולוגית לייזר מתקדמת, לאטרקטיבי במיוחד גם מבחינת המחיר.

הסרת כל גווני הקעקועים- טכנולוגית הלייזר המתקדמת, מאפשרת הסרת "צבעים עקשניים" כגון: אדום, כחול, ירוק, לבן וקעקועים אשר הטכנולוגיות הישנות לא הצליחו להסיר.

שיטה מתאימה לכל סוג וצבע עור

מספר טיפולים קצר – לרוב, נדרשים בין 4-8 טיפולים בלבד לצורך הסרת הקעקוע באופן מוחלט.

מבוצע במסגרת קליניקה – טיפול הסרת קעקועים בלייזר מתבצע בכל אחת מהקליניקות של רשת אתר דוקטור חן ללא צורך בחדר ניתוח וכרוך באי נוחות מינימלית בלבד.

הסרת קעקועים בלייזר עם השיטה הבטוחה, היעילה והטובה ביותר בעולם על יד הבית במרכזי דוקטור חן

רשת המרכזים האסתטיים אתר דוקטור חן מובילה את תחום הסרת הקעקועים בארץ. לרשת סניפים בפריסה ארצית המתמחים בטיפולי הסרת קעקועים בלייזר. אלפי לקוחות מרוצים אשר נפרדו בהצלחה ולצמיתות מקעקועים לא רצויים ברשת אתר דוקטור חן , הם ההוכחה כי רשת המרכזים האסתטיים אתר דוקטור חן, היא המקום הטוב והבטוח ביותר להסרת קעקועים מכל סוג ובכל צבע.

רוצים גם אתם להיפרד מקעקועים לא רצויים? קבעו פגישה ללא התחייבות וללא תשלום עם המומחים של אתר דוקטור חן וקבלו את כל הפרטים אודות טיפול הסרת קעקועים בלייזר בסטנדרטים הגבוהים ביותר עם מכשירי הלייזר המתקדמים ביותר בעולם, המטפלים בכל גווני הקעקועים במהירות וביעילות לקבלת תוצאות מוכחות, ללא תופעות לוואי או צלקות והכל במחיר אטרקטיבי במיוחד.

טיפול הסרת קעקועים בלייזר ברשת אתר דוקטור חן, מבוצע בהתאמה אישית לכל מטופל וזאת בהתחשב בגודל הקעקוע, צבעי הקעקוע ומיקומו על מנת לקבל את התוצאות הטובות ביותר בזמן הקצר ביותר.