הפקת ענק ביישוב יצהר בשומרון

מאות משפחות מהישוב יצהר בשומרון התפללו הבוקר (ראשון) יחד את תפילת ההלל, כל משפחה מביתה, עם מערכת הגברה עוצמתית שפוזרה בכל רחבי היישוב ועל גג בית הכנסת המרכזי.

כל משפחה יצאה לכניסה לביתה ולחצרות, וכולם יחד התפללו. החזן נעמד במרכז היישוב. את האירוע הענק יזם והפיק תושב היישוב יוסף פריסמן, בעל חברת הפקות.

מערכת ההגברה הועלתה על גג בית הכנסת באמצעות מנוף, ועוצמתה נשמעה בכל רחבי יצהר, בגבעות ובשכונות סביב היישוב.

את התפילה הוביל צחי קליין, חזן וזמר תושב היישוב, אותו ליוו נגנים מהיישוב עם כלי נגינה, הפסנתרן אוהד ון-לואן, אברהם בנימין וידידיה ביגון.

"משמח לתת פתרונות לשמחת החג גם בתקופות מאתגרות, ב"ה היה אירוע מדהים, מאות יהודים ששמחים יחד, אבל מרחוק. התגובות והשמחה של התושבים מדהימות. חשוב לצאת מהקופסא בימים אלו ולהמשיך את שמחת החג במגוון פתרונות. לא לתת לקורונה לנצח אותנו", מסר פריסמן.

הרב דוד דודקביץ, רב היישוב יצהר וראש ישיבת רועה ישראל סיפר, "בזמן שבית המקדש קיים היו יוצאים בירושלים לחצרות וגגות הבתים בכל ליל סדר, ויחד אומרים את ההלל. איזו שמחה עצומה זכינו הבוקר ביצהר, כל איש בביתו, אבל יחד בלבבות, להודות ולהלל ולשמוח בשמחת הרגל, ושמחת בחגך. תודה רבה לכל המארגנים. שנזכה תמיד לשמוח ולשמח לב אלוקים ואנשים".

רכזת התרבות של היישוב אודליה הוסיפה: "יוסף פריסמן הפקות פנה אליי בתור רכזת תרבות עם רצון מאוד גדול ועיקש להרים את מצב הרוח של התושבים בחג בצל הקורונה. הוא לקח אישית את הפרוייקט והרים הפקה מטורפת והגברה אדירה, כך שכל תושבי יצהר כולל הגבעות שפזורות מסביב ליישוב נהנו וחוו את שמחת החג".