יעל וילוז'ני-אזולאי
יעל וילוז'ני-אזולאיצילום: באדיבות בית החולים ברזילי

שרת התרבות והספורט מירי רגב בישרה היום (ראשון) ליעל וילוז'ני-אזולאי כי היא תשיא משואה משותפת עם אחמד בלאונה ביום העצמאות ה-72 למדינת ישראל.

וילוז'ני-אזולאי היא האחות האחראית ביחידה למניעת זיהומים בבית החולים ברזילי באשקלון. אחמד בלאונה משמש כאח בבית החולים פוריה.

רגב אמרה כי ''יעל וילוז'ני-אזולאי, האחות האחראית ביחידה למניעת זיהומים בבית החולים ברזילי באשקלון, מביאה לידי ביטוי את הטיפול המקצועי והאנושי המסורים, שצוותי האחים והאחיות בבית החולים ברזילי מצטיינים בו ב-'ימי קורונה', כמו גם בשגרה.

''יעל מייצגת את צוותי האחים והאחיות, העובדים מסביב לשעון על מנת להתמודד בהצלחה באתגרים, שמציבה מגפת הקורונה. יעל פועלת ללא ליאות שבעה ימים בשבוע למנוע הדבקות ולוודא, כי בידודם של החולים נשמר. בימי השגרה, יעל שייכת לנבחרת המצטיינת של בית החולים ברזילי, הנותן מענים מקצועיים מיטביים לתושבות ותושבי הדרום''.

רגב סיפרה כאמור כי וילוז'ני-אזולאי תשיא את המשואה יחד עם אחמד בלאונה, ''בשם המקצועיות והאנושיות, שעל פיהן פועלים צוותי האחים והאחיות בבתי החולים ברחבי הארץ. בימים אלה של התמודדות מול התפשטות נגיף הקורונה, צוותים מסורים אלה פועלים יחד עם צוותי הרופאים להציל חיים תוך שהם מסכנים את חייהם.

''יעל ואחמד מייצגים את השילוב ואיחוד הכוחות הקיים בצוותי האחים והאחיות בבתי חולים ברחבי הארץ, הבאים מכל המגזרים ועובדים יחד, לצורך הצלתם של חיים ולמען בריאותה של החברה הישראלית בכללותה, בשעות חירום, כמו בימי שגרה. יעל ואחמד מבטאים את המאחד והמלכד בינינו", כך שרת התרבות.

טקס הדלקת המשואות הממלכתי ייערך השנה בסימן חיבורים בחברה הישראלית. הטקס, שייערך במתכונת מיוחדת, ללא קהל, יעלה על נס את הלכידות החברתית, יבטא את קרבת הרוח, את איחוד הלבבות ואת הערבות ההדדית בכל חלקי עמנו.