צחי קליין (נשוי+4) הוא ר"מ בישיבה. במקביל ליצירה התורנית עם תלמידיו, הוא גם כותב ומלחין. בסינגל הראשון שהוא משחרר - נידבק, הוא מתייחס לזמנים מאתגרים אלו. קליין כותב, שר ומופיע כבר מגיל צעיר, הקריירה המוזיקלית הנצה אי שם כסולן צוות הוואי של תנועת הנוער 'עזרא'.

תחילה למד קליין בישיבת ההסדר באלון מורה ובהמשך שירת כלוחם במחזור הראשון של מסלול ההסדר בספינות הבט"ש של חיל הים ("דבּוּרים"). כיום מלמד גמרא בישיבה, ומרצה על אמונה וחסידות לקהל מגוון מאוד, מבחורי ישיבות גבוהות וישיבות הסדר, ועד לסטודנטים באוניברסיטת אריאל ועם תלמידים ב"המקום" בתל אביב.

במשך השנים הופיע בלהקות "נשמה יתירה" ו"מזמור שיר" עד שהתחיל ללמד בישיבה גבוהה, והיה צריך לשקוע ולהשקיע בתלמידים. עם הזמן פֶּרֶץ הכתיבה רק הלך וגבר והמגירה התחילה להתמלא, וכך גם הצורך להוציא את השירים לעולם.

לאחרונה התחיל לעבוד על אלבום בכורה עם המפיק אייל מזיג, חבר להקת הדורבנים שמנגן בין היתר עם שלמה ארצי. במקביל, השיק צחי מופע בשם "לחיות, בגדול" הכולל שירים מקוריים ותוכן עמוק העוסק ברצון לחיים בעלי משמעות.

הגעת הקורונה לעולמינו והתמורות שחלו בו בגללה, הסיטו את העבודה השוטפת על האלבום לטובת ביטוי מחזק מידי עם קליפ מילים חזק. "הסינגל החדש נולד בתקופת משבר בלתי נתפס, מתוך תהיה הגדולה וציפייה לבשורה חדשה מהטירוף והבהלה העולמית. המילים והלחן נוצרו מתוך כאב עמוק על השבר העולמי בו נתונים כולנו, כעת, אך מציע צליל של תקווה לעתיד טוב יותר של שלום ואהבה - לכל אדם באשר הוא אדם"

קליין מתגורר עם משפחתו בהרי השומרון, קרובי משפחתו מתגוררים בכל הארץ, גם במיאמי ואפילו בריו דה ז'נירו. "כולנו חווים את אותם הקשיים יחד, ומגלים דווקא בעקבות המגיפה, שכל האנושות היא רקמה אנושית אחת גדולה ויפה".

נידבק | מילים ולחן: צחי קליין | עיבוד וניהול מוזיקלי: יגאל שטטנר | ניהול: טלי כ"ץ