פרוש על משאית המימונה
פרוש על משאית המימונהצילום: דוברות

תושבי אלעד שהורגלו לאירועי תרבות מידי חול המועד, נהנו גם השנה, תחת מגבלות הנחיית משרד הבריאות, מאירועי תרבות שהגיעו עד אליהם הביתה.

במהלך ימי חול המועד, הסתובבה משאית מיוחדת שקושטה ועוצבה על ידי לשכת ראש העיר ישראל פרוש, כאשר מידי יום בשעות אחר הצהריים והערב היא הגיעה לאזורים רבים בעיר, כאשר הילדים התבקשו לצאת למרפסות ולשמוח בשמחת החג.

גם אמש, במקום חגיגת המימונה המסורתית שנערכת על ידי ראש העיר מידי שנה, הוכנה משאית מעוצבת עם קישוטי המימונה על פיזז ראש העיר ב'מדי מימונה', והתזמורת הנעימה במשך שעות ארוכות בין רחובות העיר, לקול שמחתם של תושבי העיר.

עוד קודם חג הפסח, חילקה העירייה אלפי ספרי קריאה, בשיתוף פעולה עם הסופר הרב חיים ולדר, לכלל ילדי העיר, וזאת במקום אירועי התרבות המתקיימים מידי שנה בחול המועד.

ראש העיר ישראל פרוש אמר, "לצערנו השנה לא היתה אפשרות לקיים את שלל האירועים שאנחנו עושים כל שנה, לכן עשינו הכל כדי להעניק למשפחות העיר את החוויות הקרובות ביותר, בן באמצעות המוזיקה שקיימנו בכל רחבי העיר, וכן באמצעות ספרים שחולקו. כאשר לפני החג גם קיימנו "שעות סיפור" בכל רחובות העיר ובהם השתתפו אלפי ילדים".