סגר בדיר אל אסדדוברות המשטרה

העיר בה אובחן המספר הגדול ביותר של חולי קורונה בישראל היא ירושלים, בה אובחנו עד היום 2,672 חולי קורונה, כך עולי מנתוני משרד הבריאות המתפרסמים הבוקר (שני).

עם זאת שיעור החולים בפועל (נדבקים שעדיין לא החלימו) בירושלים למאה אלף נפש עומד כיום על 292, ורחוק מצמרת טבלת התחלואה בנגיף.

טבלת התחלואה המעודכנת לפי ישובים

העיר עם שיעור התחלואה הגבוה ביותר בפועל בנגיף קורונה היא בני ברק, עם 2,349 חולים, ושיעור תחלואה בפועל של 1,202 חולים למאה אלף נפש.

הישוב שבו נרשם הזינוק הגבוה ביותר בשיעור חולי הקורונה בשבוע האחרון הוא דיר אל אסד, שם זינק מספר החולים ב-1,237 אחוז בתוך שבוע. עם זאת קצב גידול התחלואה התמתן בשלושת הימים האחרונים, בהם עומד קצב הגידול על 160 אחוז. דיר אל אסד הוא גם הישוב עם שיעור התחלואה בפועל הכולל השני בגובהו בארץ, אחרי בני ברק, עם 99 חולים (2 מהם החלימו) שהם 796 חולים למאה אלף נפש.

הישוב עם שיעור התחלואה השלישי בגובהו בישראל הוא העיר אלעד עם 321 מאובחנים מאומתים כחולי קורונה אשר 59 מהם החלימו, שהם 686 חולים למאה אלף נפש.

הישובים הבאים בטבלת שיעור התחלואה הארצי הם כוכב יעקב, קרית יערים, כפר חב"ד, אפרת, מצפה רמון, ביתר עילית, מודיעין עילית, מגדל העמק, אור יהודה, טבריה, רכסים, ירושלים, דבוריה, בית שמש, ג'סר א-זרקא ואזור.