משאית
משאיתצילום: ISTOCK

יש הרבה דברים שונים שיש לקחת בחשבון בזמן בחירת חברת ההובלות שלכם בכדי שתהיה לכם חווית הובלה נהדרת.

המלצות

אם יש לכם חברים או משפחה שעברו לאחרונה, תשאלו אותם במי הם בוחרים ומדוע. אם התשובות שלהם הן למשל שהם בחברה מסוימת מכיוון שהיא הייתה זמינה באותו יום, זה יכול להיות דגל אדום.

תשאלו איך הייתה החוויה שלהם. דברו איתם על שירות הלקוחות מתחילתו ועד סופו של המעבר. תבררו אם היה משהו שהם חששו מפניו. זוהי צורת המשוב הטובה ביותר עבור חברה, הם מעניקים לך את החוויה ממקור ראשון.

ביקורות

ביקורות או המלצות מקוונות חשובות גם כן. כשבודקים ב-Google או בEASY אתם לא רוצים למצוא ביקורות רעות על חברת הובלות. זה יכול להוביל לחוויה נוראית. מעבר דירה הוא ענף בסיכון גבוה ולעיתים הוא לא תמיד הולך בצורה מושלמת.

בדיקת האופן בו חברות משיבות לביקורות ומגיבות זה גם אינדיקטור טוב. אם משהו ישתבש הם היו שם כדי לתקן את הבעיות ולספק את שירות הלקוחות המסור.

זמן פעילות

תסתכלו טוב באתר. כמה זמן עובדת חברת ההובלות הזו? בדקו את הנתונים הסטטיסטיים שלהם ואת הרשומות שלהם. אם החברה לא קיימת לפחות כמה שנים, זהו דגל אדום נוסף. שנות פעילות רבות מצביעות על כך שהם מספקים שירות נהדר כך שלקוחותיהם חזרו והמליצו על שירותיהם לחבריהם.

רישיון וביטוח

רישיונות בתוקף וביטוח זה חשוב מאוד. המשמעות היא שחברת ההובלות עברה בדרך הנכונה על מנת לאמת ולבטח את עצמה. עבור הובלות בין-עירוניות, החברה נדרשת לקבל רישיון, וללא רישיון, החברה יכולה לקבל קנס גדול ולגרום לבעיות בעבור כל מי שמשתמש בשירות הספציפי הזה. הביטוח והרישיון של חברת ההובלות מוסיפים הגנה נוספת ללקוח בתהליך המעבר באופן בטוח ואמין

שקיפות במחיר

יש לחלק את שירותי הובלות ואת המחיר שלהם לפורמט קל להבנה וקריאה. זה מוסיף לכך שחברת ההובלות יודעת מה היא עושה כאשר היא מתמחרת את השעות / השירותים שהושקעו במעבר. צריך להיות מבנה תמחור בו ניתן יהיה לעבור על תמחורים ספציפיים בהתאם לפריטים שהועברו ואיזה מרחק נדרש. כל חברה שונה במקצת, אך אם נראה כי השיעורים נמוכים באמת, הקפידו לחפש ולבדוק באתר האינטרנט שלהם מידע נוסף וביקורות כדי לוודא שהם חברה בעלת מוניטין.

דברים ספציפיים שיש לדעת

חברות הובלות שונות מציעות שירותים שונים. חלקן מיועדות למעברים קצרים ומהירים, ואחרות יכולות להיות למעברים לכל רחבי הארץ. שלמו רק עבור השירותים אותם אתם צריכים. בדקו אם חברת ההובלות יכולה לעשות בדיוק את מה שאתם צריכים ללא עלויות נוספות. חברות מסוימות כמונו, מסוגלות להתאים אישית את סוג המעבר שאתם צריכים על סמך מה שאתם צריכים להוביל ומה המחיר שיתאים לכם.

מובילים רמאים

עיון במידע זה יכול לעזור לכם להימנע ממובילים רמאים. מדובר ב-"חברות" שאומרות שהן יכולות להוביל את הדברים שלכם שפשוט שוכרות משאית ומופיעות. לא יהיה להן את הרישיונות והביטוחים המתאימים לספק לכם, ורוב הסיכויים שהן לא מקצועיות וגם אין להן את הניסיון או את הרקע מתאימים להשלמת המעבר שלכם.

השימוש בטיפים ובהמלצות למציאת המוביל המושלם הוא חשוב ויכול להפוך מהלך מלחיץ מאוד לדבר קליל. ללכת עם הזול ביותר זה לא תמיד הדבר הטוב ביותר, עשו את המחקר שלכם והרגישו בטוחים בבחירה שלכם של האדם שיעזור לכם להתחיל עם הפרק הבא בחייכם.