קורונה
קורונהצילום: REUTERS/Brendan Mcdermid

עוד יממה עם מאות קורבנות מנגיף הקורונה באיטליה. משרד הבריאות האיטלקי דיווח כי 534 בני אדם מתו מקורונה ביממה האחרונה, עלייה של 80 קורבנות מהיממה לפני כן.

בסך הכל מתו מהקורונה באיטליה 24,648 בני אדם. עם זאת, מספר החולים המאומתים בקורונה באיטליה צנח ביממה האחרונה ב-528 בני אדם, והוא עומד על 107,709 בני אדם. ראש ממשלת איטליה, ג'וזפה קונטה, הודיע כי "איטליה תתחיל לפתוח את הכלכלה שלה ב-4 במאי".

בבריטניה הודיע משרד הבריאות כי מספר הקורבנות ביממה האחרונה עומד על 823 בני אדם, מה שהעמיד את מספר הקורבנות הכולל על 17,337. גם ניו יורק ממשיכה להיפגע בצורה קשה מהנגיף הקטלני. המושל אנדרו קואומו הודיע כי אתמול מתו 481 בני אדם בניו יורק מהקורונה. לדברי קואומו, מספר הקורבנות היומי נותר כמעט זהה מדי יום מאז יום ראשון.

"שילמנו מחיר עצום על מנת לשלוט בחיה הזו", אמר קואומו. הוא סיפר כי יתמקד בפגישתו עם הנשיא טראמפ בבית הלבן המתוכננת להיום בהגדלת מספר הבדיקות בניו יורק. "אני מתכוון לומר את האמת לנשיא טראמפ" אמר קואומו. החדשות המעודדות הן כי מספר המאושפזים החדשים בניו יורק צנח אתמול ל-1300 בלבד, ירידה לעומת הימים האחרונים.

דובר הבית הלבן ודובר ראש ממשלת בריטניה אישרו היום כי בוריס ג'ונסון ודונלד טראמפ שוחחו בטלפון ו"הסכימו על הצורך לפתוח מחדש את הכלכלות במדינותיהם". ברוסיה דיווח משרד הבריאות כי ביממה החולפת נדבקו 5642 בני אדם בקורונה, ובסך הכל נדבקו בקורונה 52,763 בני אדם.