לפני כשלושה שבועות, מספר ימים לאחר שאובחנה כנשיאת נגיף קורונה, ילדה חגית בן עזרא מנוף הגליל את ילדה ה-11.

לאחר ששניים מבני המשפחה לא הרגישו טוב, הופנו לבדיקת קורונה ונמצאו חיוביים למחלה, שאר בני המשפחה שהיו במגע עימם עברו אף הם בדיקות והתגלו כולם כנשאים של הנגיף.

הנגיף הגיע למשפחה והתקבל ברוח טובה והרבה הומור

מספר ימים לאחר מכן ילדה חגית את הילד ה-11. הלידה עברה בשלום ובבידוד, לאחר שבדרכה ללידה עדכנה בן עזרא את צוות בית החולים על היותה נשיאת הנגיף.

בכל תקופת הבידוד דאגו בגרעין התורני בנוף הגליל לעטוף את המשפחה בכל רגע ולדאוג לכל צרכיה הרבים כמשפחה מרובת ילדים הנמצאת לאחר לידה ובבידוד.

חברי הגרעין נרתמו וסייעו בקניות לחג, ציוד לתינוק החדש ואף משחקים לילדים לזמן הבידוד. הקהילה אף פעלה בשיתוף פעולה עם עיריית נוף הגליל.

היום השמחה בגרעין התורני בנוף הגליל היתה כפולה - עם קבלת כל התוצאות הנדרשות לבדיקות של כל בני המשפחה התאפשר לערוך את ברית המילה לתינוק בחצר הבית ובצורה מצומצמת, על פי ההנחיות. רבים הצטרפו אל הברית דרך הזום להביע את שמחתם יחד עם המשפחה.

משפחת בן עזרא מוכרת ובולטת בפעילותה המשמעותית כחלק מהגרעין התורני למען העיר בכל ימות השנה. המשפחה הודתה לקהילה על העזרה בכל התקופה "זו זכות גדולה להיות חלק מגרעין תורני ומקהילה שכזו. אנחנו מודים לכל החברים שלא נחו לרגע ודאגו לכל פרט", אמרו.