דוקרנים נגד יונים מנירוסטה
דוקרנים נגד יונים מנירוסטהעופי יונה

להיפטר מיונים וציפורים בכוחות עצמכם זה לרוב לא קל במיוחד. לציפורים המזיקות הללו יש אינסטינקט ביתי שגורם להן לחזור לאתרי הקינון המקוריים שלהן.

בנוסף, זוגות יונים יכולים לקנן ולהביא עוד יונים רבות בכל שנה, כך שבעיית יונים קטנה יכולה להפוך במהירות לבעיה נרחבת שתצריך טיפול גדול.

היונים יבחרו להטיל ביצים על משטחים חשופים במידת הצורך, ולכן הרחקת יונים היא לא פשוטה כמו פינוי הקינים שלהן. למרבה המזל, "עופי יונה" מציעה מספר מוצרי הרחקת יונים באיכות גבוהה שיכולים לפתור ביעילות כל סוג של מטרדי יונים, עורבים וציפורים נוספות.

ספר לנו על בעיית היונים שלך ואנחנו נכוון אותך לפתרונות שאתה צריך כדי להרחיקן לצמיתות. חלקם יכולים להתבצע בשיטת "עשה זאת בעצמך". כל הפתרונות הם "ירוקים" וגורמים לכל היותר לאי נוחות לציפור עד שהיא נוטשת את המקום, ללא שום פגיעה פיזית בה.

ובכל זאת, טיפ אחד קטן אך חשוב, והוא גם חינמי:

חסל את מקורות המזון של בעל הכנף. אל תפזר אוכל ליונים, אל תשאיר שאריות אוכל ומים חשופים בכל מיני מקומות, סגור את פחי הזבל ונקה באופן תכוף את המרפסת והגינה מזרעים ושאריות מזון. הקפדה על נושא זה תצמצם משמעותית את כמויות היונים והציפורים באזור שלך. זכור: לבעלי כנף יש נטייה לחזור למקום בו מצאו מזון בעבר.

היכן היונים אוהבות לקנן ולעמוד ?

אדני חלונות.

מדפים רחבים.

צינורות וקורות.

החלקים העליונים בגג הרעפים.

פתחי רעפים עגולים.

משטחים שטוחים.

שלטי פרסומת גדולים.

פינות מוגנות, למשל מסתורי כביסה.

ועוד ...

בעיות הנגרמות כתוצאה מלשלשת (צואת) יונים

יונים הן הסוג הנפוץ ביותר של עופות מזיקים והן גורמות לבעיות מגוונות בכל מיני מבנים, משדות תעופה, מתקני ייצור ועד מבני תעשיה וגגות חנויות, משרדים ובתים פרטיים. מכיוון שלשלשת היונים מכילה חומצת שתן, שהיא מאוד מאכלת, קרי גורמת לחלודה, יונים עלולות לגרום נזק רב תוך זמן קצר ולכן יש צורך לפעול במהירות לגירושן. יונים אחראיות על נזקים רבים בסך מיליוני שקלים בכל שנה באזורים עירוניים ותעשייתיים.

להלן כמה מן הבעיות הנפוצות ביותר הנגרמות ע"י יונים ובעלי כנף אחרים כמו למשל עורבים, דרורים וכו':

  • פסולת יונים עלולה לפגוע בתדמית של עסק מסחרי שכן היא מותירה רושם רע על הלקוח כאילו העסק מלוכלך ומוזנח.
  • פסולת יונים עלולה לגרום לנזק והצפות עקב חסימת מרזבים ופתחי ניקוז.
  • יונים גורמות לעיתים קרובות נזק רב ליחידות המזגן ולמכונות נוספות המוצבות על גגות.
  • טפטופי לשלשת יונים יוצרים משטחים מסוכנים המביאים לסכנת להחלקה ונפילה.
  • חיידקים ופטריות שנמצאים בלשלשת יונים עלולים להוות סיכון בריאותי לאדם.

פתרונות הרחקת יונים : דוקרני יונים, רשתות, דחלילים ועוד

מכיוון שגירוש היונים הוא לבטח קל יותר מאשר חיסול היונים, אנו ב "עופי יונה" תמיד ממליצים על שימוש יזום במוצרים ירוקים כלומר מוצרי הרתעה וגרימת אי נוחות, שיגרמו לציפורים אלה לנחות במקום אחר, כך שאינסטינקט הבית שלהם אינו מחזיר אותן לקנן בבית או בעסק שלכם.

אם כבר יש להקה של יונים או עורבים למשל שהתמקמה בנכס שלך, קו הפעולה הראשון הוא הסרת כל מקורות המזון והמים מהאזור, עד כמה שניתן. עם זאת, יהיה עליך לנקוט בצעדים נוספים בכדי לשלוט בבעיית יונים שהתמקמו אצלך.

"עופי יונה" מציעה מספר פתרונות לגירוש וסילוק יונים ובעלי כנף נוספים, מדוקרנים נגד יונים ועד רשת הרחקת יונים, דחלילי עורבים, חוטי רטט, קפיצים ועוד. עם מוצרי הרחקת היונים הנכונים, אתה יכול לפתור כל בעיית יונים לתמיד.

ניתן גם לקנות את כל מגוון המוצרים ולקבלם ע"י שליח על מנת להתקינם באופן עצמאי.

אודות חברת "עופי יונה"

"עופי יונה" היא חברה בעלת ניסיון של עשרות שנים בהרחקת יונים, ציפורים, עורבים ושאר בעלי כנף, מהבית ומהעסק שלכם לצמיתות ללא פגיעה ביונה, ומומחית גם בהקמה ושיפוץ של גגות רעפים.

התקשרו להזמין מתקין מקצועי מאזור מגוריכם, בכל רחבי הארץ. מכירת מגוון מוצרים לגירוש יונים להתקנה בשיטת "עשה זאת בעצמך": דוקרנים, דחלילים, רשתות מקצועיות, חוטי רטט, קפיצים מקפיצים ועוד. משלוח עד הבית. ייעוץ חינם.

באתר "עופי יונה" תמצאו מידע נרחב ורב ערך בכל התחום של הרחקת וגירוש בעלי כנף.

זקוקים לעזרה? אל תהססו ליצור קשר טלפוני מיידי או צרו קשר דרך אתר "עופי יונה".