במיוחד לדתיים: שייט רומנטי על יאכטה

נשואים 10 שנים או שנה אחת? תמיד טוב לחזק את הזוגיות ואיך אפשר לסרב להצעה הבאה: שייט רומנטי על יאכטה ביוון רק אתם, הים והנוף.

תוכן שיווקי , ט' באייר תש"פ

שייט רומנטי על יאכטה ביוון
IStock

נעים להכיר, אנחנו זוג דתי נשואים כבר 10 שנים, אנחנו גם זוג הרפתקני אך יודעים להיות שלווים ונינוחים כשצריך.

אנחנו זוג שאוהב לחוות חוויות מרגשות ויוצאות דופן, אנחנו זוג שאוהב את הטבע (הקב"ה שבטבע), הנופים אך בעיקר אנחנו אוהבים את הים. אוהבים את השמש שמחממת אותנו, את רוח הים המרגיע, את השקט החודר שרק שייט בספינה יכול להעניק.

לכן כשהצעתי לבת זוגי שייט רומנטי על יאכטה ביוון בלי הילדים רק שנינו לבד, הצעה ששמעתי מחבר קרוב שהילל ושיבח את החופשה הזו שעשה עם אשתו שמתאימה במיוחד לאנשים שומרי מסורת וכשרות, בת זוגי הייתה מאושרת וכמובן שלא יכלה לסרב.

הגענו בטיסה לאתונה בבוקר יום ראשון ובשדה התעופה חיכה לנו רכב ששכרו עבורנו חברת גל ונעמה השכרת יאכטות שאיתם סגרנו את השייט שלנו, ויצאנו לטיול חווייתי של מספר שעות בדרך מאתונה ללפקדה, עברנו בכל נקודות הציון שהמליצו לנו בחברת היאכטות ובאמת שהיה שווה לשמוע להמלצותיהם, מפני שהדרך יפה והמקומות מהממים.

הגענו למרינה באי לפקדה בשעות אחר הצהריים, שם קבל אותנו הסקיפר הנחמד של החברה 'גל ונעמה השכרת יאכטות', ליאכטה שחיכתה לנו במרינה הגדולה.

קבלנו הסבר בטיחות ועשינו סיור היכרות על היאכטה שהייתה ממש כמו בית קטן על המים, התארגנו עם המזוודות בקבינה הזוגית שלנו ויצאנו יחד עם הסקיפר לטייל במדרחוב המקסים של לפקדה, לאחר הטיול חזרנו ליאכטה ושם חכתה לנו ארוחה כשרה על הסיפון לאור הכוכבים שארגן לנו הסקיפר, פשוט מושלם.

למחרת בהדרכת הצוות של גל ונעמה השכרת יאכטות ידענו בדיוק מה המסלול והתרגשנו לקראת ההפלגה.

ההפלגות בין האיים שבמסלול היו רומנטיים להפליא. המוזיקה האהובה עלינו ברקע, הישיבה על כיסאות הנוח לעבר אופק הים, השמפניה שהייתה מוגשת לנו תדיר, קרבו אותנו זה לזו. היינו צמודים, מחובקים, וכשהיינו יורדים במהלך המסלול לאחד מהחופים היפיפיים של איי יוון , הרגשנו בגן עדן. שייט רומנטי על יאכטה ביוון היה בהחלט הפתעה נעימה לגלות שאנחנו יכולים לייצר אינטימיות בכל מצב, במיוחד בעזרת הצוות הנהדר של היאכטה ששמר על הפרטיות שלנו, ושלא הרגשנו אותם בכלל וכאילו שהיינו לבד על היאכטה.

לא וויתרנו על האטרקציות שיוון מציעה ההיסטוריה העשירה, השווקים התוססים, השחייה במים הצלולים והמפגש עם הדגים שהיו חגים מסביבנו, והאפשרות תמיד לחזור ליאכטה, להיות ביחד בזמן איכות לעצמנו.

זו החופשה הרומנטית ביותר שהייתה לנו. במיוחד הרגשנו כך כשהגענו במסלול לחוף פרטי שהיה רק שלנו ויכולנו לשחות במים הצלולים והקרירים בשמחה. בת זוגי כל כך שמחה על הרעיון המקורי של שייט רומנטי על יאכטה ביוון, שלא צריך לישון במלון ענק ומלא באנשים, ושיש לנו זמן איכות באמת, שאנחנו ממלאים את עצמנו בכוחות הטבע המפעימים ונטענים באנרגיות לקראת העתיד.

שייט רומנטי על יאכטה ביוון נתן לנו רגעי שלווה ורומנטיקה שכבר הספקנו לשכוח במרוץ החיים. כמובן שגם היו לנו הזדמנויות להיות קצת הרפתקניים ולצאת לטיול ג'יפים ומסלולי הליכה בנופי יוון המרהיבים, לעשות ספורט מים אתגרי שהסקיפר הציע לנו, לדוג, לשחות, לקפוץ, לשמוח, להרגיש! הסקיפר המקצועי שלנו אפילו נתן לנו להתנסות בעצמנו בניווט היאכטה.

אני כל כך מודה לחברת גל ונעמה השכרת יאכטות על שבוע ההפלגה הזה המאורגן עד לפרטים הקטנים ועל הדאגה הרבה שלהם לפרטיות שלנו על היאכטה, בשבוע הזה יצרנו לעצמנו חוויות וזיכרונות חדשים, להזכיר לעצמנו בשעות הקושי את האהבה הגדולה השוררת בינינו. אנחנו חיים בשגרה לחוצה עם הילדים והעבודה וכזה פסק זמן רומנטי מזמן לא היה לנו.

שייט רומנטי על יאכטה ביוון היה בשבילנו משנה חיים!

יצאנו שמחים, מסופקים, ומצאנו את עצמנו במטוס חזרה לאחר השבוע ביוון, כבר מתכננים את החופשה הבאה שלנו שתהיה ככה. בדיוק ככה.

למה שרק אני אהנה מהחוויה? אני משאיר פה למטה את הפרטים להזמנת שייט רומנטי על יאכטה ביוון כי גם לכם מגיע ליהנות מהחיים.