חבריו של עמירם בן אוליאל, הנאשם המרכזי בפרשת רצח שלושת בני משפחת דוואבשה בכפר דומא, ממשיכים בקמפיין שנועד להביא לזיכויו של חברם, ומפרסמים סרטון שלישי בנושא.

בסדרת הסרטונים מבקש אורי קירשנבום מארגון "חוננו" לחשוף את הסדקים שלטענתו קיימים בכתב האישום נגד בן אוליאל, ובסרטון הנוכחי הוא טוען שגורמי החקירה "ננעלו" מיד על האפשרות שמדובר בטרור יהודי. צה"ל מסר כי מדובר בטרור יהודי, ראש הממשלה נתניהו כינה את האירוע 'פיגוע טרור', הנשיא רובי ריבלין כתב כי 'בני עמי בחרו בדרך הטרור' ועוד.

בסרטון עולה השאלה "איך כולם ידעו כל כך מהר שמבצעי ההצתה היו יהודים?". מתברר שבזירה נמצאו שתי כתובות גרפיטי בעברית, 'נקמה' ו'יחי המלך המשיח', מה שהוביל למסקנה שיהודים עומדים מאחורי המעשה.

אלא, שמהיסטוריית מדינת ישראל ניתן ללמוד כי לא פעם ולא פעמיים כתובות גרפיטי דומות שאותרו בזירות פשע התבררו כניסיון של פושעים ערבים להתל במשטרה, במטרה לשוות לאירוע חזות של פשיעה לאומנית יהודית.

לדוגמה, בשנת 2011 חשפה המשטרה כוונה של משפחת פשע מיפו לפוצץ את מסגד חסן בק בטיילת תל אביב, כנקמה על רקע סכסוך עסקי. ממצאי החקירה העלו כי כוונת המבצעים הייתה לרסס כתובות 'תג מחיר' על קירות המסגד, בשביל לשוות לאירוע מראה של פעולת נקם יהודי, כל זאת ימים ספורים לאחר רצח משפחת פוגל באיתמר.

אירוע דומה היה בבית זרזיר בצפון, שם פרצו נערים לבית ספר, השחיתו את המקום וריססו כתובות גרפיטי 'מוות לערבים' בכדי להתל במשטרה. לפי הסרטון בשנים האחרונות היו אירועים רבים של הצתות ופגיעה באוכלוסייה הערבית שנעשו בדומה לפעולות תג מחיר, מה שהביא לטענת הערבים כי מדובר בפשיעה לאומנית יהודית, טענה שהופרכה לאחר מכן על ידי המשטרה.

כל המקרים הללו לא שינו את הקונספציה של המשטרה והשב"כ ש"סימנו את ההצתה כאירוע פשיעה לאומנית יהודית, וגררו אחריהם את כל ראשי המדינה", כך בסרטון. "מהרגע הזה והלאה יחל מרוץ נגד הזמן במטרה להכריז על 'פענוח תיק דומא', ואת התוצאות אנחנו כבר מכירים".

קירשנבום מסר "כפי שהודו מובילי החקירה בבית המשפט, מהרגע הראשון האירוע סומן כפשיעה לאומנית יהודית בגלל הכתובות שרוססו בזירה. לאחר שננעלו על המטרה וכל ראשי המדינה בעקבות כך פרסמו הצהרות לכל העולם, נשללה היכולת לחקור ביסודיות וברצינות כיווני חקירה מתבקשים כמו פשיעה ערבית. כולנו תקווה ששחרורו של עמירם קרוב. הגיע הזמן לחקור ברצינות את ההצתה בדומא".