אירוח כפרי בצפון
אירוח כפרי בצפוןצילום: מלונות מטיילים

מהג'ונגלים של הבניאס ועד לקטיף הדובדבנים בגולן, גם בזמן שאנחנו שומרים על ריחוק פיזי אנחנו יכולים לצאת למסע מלהיב בקבוצה אינטימית, וליהנות מחוויית אירוח כפרי בצפון במקומות היפים ביותר בארץ.

קטיף דובדבנים ושרידי טחנות הקמח

מדי שנה בחודש יוני מתחילה עונת הדובדבנים, וזו הזדמנות נהדרת לצאת אל הקטיף ברמת הגולן, ליהנות מהטבע המשגע ולטעום את הפרי המתוק שמגיע לביקור קצר בלבד. במסגרת המסע הזה נזכה לראות גם לא מעט נופים מיוחדים במינם, וההליכה במסלול תתאים לכולם, מהקטנים ועד המבוגרים שבחבורה.

מי שמעדיף לצאת למסלול קצת יותר רטוב יוכל להצטרף לטיול בערוצי הנחלים ולראות את שרידי טחנות הקמח שנבנו דווקא במקומות האלה, כדי לנצל את הסביבה ואת הטבע עד כמה שאפשר.

מסלולי מים בנחל דן ובבניאס

אם הזכרנו את המסלולים הרטובים, יש עוד לא מעט נחלים שיכולים להפוך את החופשה שלכם לקרירה ומרעננת. נחל דן הוא דוגמה נהדרת, עם פלגי המים הסוערים והמסלול שעובר בין עצי היער ומטעי האבוקדו.

לאורך המסלול מחכות לכם שלל פינות קסומות ומוצלות בהן תוכלו לעצור כדי לנוח ולחדש אנרגיות, ובדרך תפגשו דגים וסרטנים שמשוטטים להנאתם במי הנחל. מסלול מרענן ורטוב אחר מחכה לכם בבניאס, עם עצי האלון והצפצפה שיספקו צל לאורך המסלול ועם חיות רבות שמתגוררות באזור, לרבות סרטנים וצבים.

אחרי הטיול – נהנים מאירוח כפרי

הטיולים המודרכים, שמתבצעים כולם באופן בטוח ובכפוף להנחיות, הם רק חלק מהחופשה החלומית שלכם. כשתסיימו את המסלול עייפים אך מרוצים, תוכלו להגיע לאחת מיחידות האירוח המפנקות של רשת מלונות מטיילים.

החדרים המאובזרים, פינות הישיבה והמדשאות הגדולות, כל אלה יעניקו לכם הזדמנות לנשום עמוק, להתרווח לאחור וליהנות מנופש משפחתי כמו שצריך. גם בבתי המלון הללו תוכלו לישון בשקט, שכן הם פועלים על פי כל ההנחיות של משרד הבריאות כדי לספק לכם חוויה טובה ובריאה יותר.

יחידות אירוח מפנקות
יחידות אירוח מפנקותצילום: מלונות מטיילים

נופשים – תחת הנחיות משרד הבריאות

המרחב האינטימי והשקט בבתי המלון של הרשת, והקרבה למסלולי הטיול המופלאים בשטחים הפתוחים, כל אלה מאפשרים לכם לתכנן חופשה משפחתית קלאסית גם במציאות הנוכחית. עם ההגעה אל מתחם האירוח תתבצע בדיקת חום ובמידת הצורך תוכלו להצטייד במסכות, באלכוג'ל ובכפפות. בנוסף תוכלו להתארח על בסיס לינה בלבד (RO) או להזמין ארוחת בוקר שתגיע עד לפתח החדר.

אז נכון, הבריכות סגורות – לפחות בשלב הזה – אבל האטרקציות והמסלולים זמינים להנאתכם, ובכל אתרי האירוח ישנה הקפדה מחמירה על נוהלי היגיינה. הכול, כדי שתוכלו ליהנות מחוויית נופש בצפון כמו שצריך, כבר עכשיו.

היכנסו להזמנת אירוח כפרי בצפון ברשת מלונות מטיילים ותיהנו ממחירי מבצעים מיוחדים בהזמנה אונליין באתר.