קורקינטים של ווינד
קורקינטים של ווינדצילום: יריב ליס

חברת הקורקינטים השיתופיים הבינלאומית, Wind, מדווחת הבוקר (שלישי) על עלייה של כ-150% בהשוואה לשפל שנרשם ב-30 למרץ, שיא משבר הקורונה. מדובר על כמות נסיעות שמהווה כ-70% מהנסיעות בזמן שגרה.

על פי הנתונים שהחברה מפרסמת עולה כי באופן טבעי בתחילת המשבר, הנסיעות בקורקינטים השיתופיים של Wind ירדו בצורה חדה. לקראת סוף חודש מרץ בפרט, כחודש מפרוץ משבר הקורונה, הנסיעות ירדו בהיקף של כ-70%.

שבועיים לאחר מכן, ב-13 באפריל, מספר הנסיעות עלה ב-29% בהשוואה לשבוע הקודם אך עדיין ברמה נמוכה מאוד ביחס לכמות הנסיעות בשגרה. ההתאוששות המשיכה כאשר שבוע לאחר מכן, העלייה עמדה על כ-25% בהשוואה לשבוע הקודם.

על פי שבוע שעבר, היקף הנסיעות בהשוואה לשגרה עומד על לא פחות מ-70%, נתון שבא בעקבות ההקלה בהנחיות משרד הבריאות ותחילת החזרה לשגרה. מדובר על כעלייה משמעותית בהיקף של 150% בהיקף הנסועה כאמור, בהשוואה לנקודת השפל בסוף חודש מרץ.

יוחאי עבאדי, מנכ"ל Wind ישראל: "הפורום הכלכלי העולמי המליץ בעת זו עבור הצוותים הרפואיים להשתמש בקורקינטים. נסיעות החינם שניתנו לצוותי הרפואה ניתנו מתוך הערכה עמוקה לפעילותם החשובה ועבודתם הקשה במשבר הקורונה. אנו רואים בזמינות השירות אחד מערכי הדגל של Wind, וממשיכים להתפתח ולצמוח במטרה לספק את השירות הטוב ביותר למשתמשים שלנו".