יחידות אחסון
יחידות אחסוןPIXABAY

זו יכולה להיות הצעה מדהימה למעבר למדינה זרה בעקבות עבודה, אהבה או אפילו בעקבות משכיר שדורש מכם לסיים את חוזה השכירות – מה תעשו במצב הזה?

בדיוק כאן, חשוב מאוד לאחסן את הציוד שלכם במקום שלא יפגום בו ויספק לכם את הארכה למצוא מקום נכון בו תוכלו לאחסן את הרהיטים והציוד שלכם מבלי שייפגע. לצד כל המצבים הנ"ל עדיין יש אנשים שבוחרים לעשות את אותן הטעיות ואז לחזור, לקחת את הציוד או הרהיטים ולגלות כי מצבם בכי רע.

רוצים שזה לא יקרה לכם? הנה כמה טעויות שאנשים עושים בעת בחירת מחסנים להשכרה ואיך לעשות את זה מועיל ונכון.

טעות מס' 1#בוחרים מחסנים קטנים מדי

אחת הטעויות הנפוצות ביותר הינן לבחור מחסנים להשכרה קטנים מדי לציוד שלכם- זו טעות חמורה היות ואם תבחרו מחסן שאיננו מתאים למידות שלכם האחסון יפגום יותר מאשר יועיל לציוד שלכם. תוהים מה כדי לכם לעשות לפני כן? ראשית יהיה עליכם לבחור חברה שתתיר לכם בשקיפות להגיע למקום, לבדוק את אותם מחסנים להשכרה בהם אתם מעוניינים ומשם להמשיך לגודל המחסן.

גודל המחסן קריטי ביותר היות ואם יש לכם המון ציוד הוא לבטח עלול להשתפשף או להפוך בלוי ופגום בעקבות הרצון שלכם לחסוך בעלויות ולמצוא מקום קטן. יש לכם המון ציוד? בחרו את המחסנים שלכם בהתאם.

טעות מס' #2 בחירת מחסנים מרוחקים מאזור המגורים שלכם

כאשר אתם בוחרים מחסנים להשכרה רחוקים ממקום המגורים שלכם אתם פוגעים וחשופים הן לגניבות אבל בו זמנית לא מאפשרים לכם או לאנשים שמיניתם לקחת פיקוד על הציוד המאוחסן. צריכים מחסנים להשכרה?

וודאו לבחור מחסנים הקרובים למקום הגאוגרפי שלכם או של מי שהפכתם ממונה לכל השאר. בעת בחירת מחסנים מתאימים הקרובים למקום המגורים יהיה יותר קל לשים את היד על בעיות קיימות ואף למנוע אחרות אם תצוצנה.

בסיכומו של דבר, צריכים מחסנים להשכרה? וודאו למצוא מחסנים בסמוך למקום הגיאוגרפי שלכם או של הממונים שמיניתם לשמירת הציוד והכי חשוב? בחרו מחסן שמכבד את התכולה אותה תרצו לאחסן לזמן בלתי מוגבל. כמובן תוודאו שיש לבעל המחסן ביטוח תכולה, הגנה מפני שריפות ואבטחה למקום.