תקופת הקורונה שפקדה את כולנו לא מנעה מאביב בכר להמשיך וליצור. בשיתוף פעולה עם המפיק פטריק סבג, מוציאים השניים את השיר 'מהפכה של אהבה', אותו הם מעניקים במתנה לעולם.

את השיר הקליט אביב בטייק אחד על גבי אייפון, עליו בנה פטריק עולם שלם של צלילים. השיר מדבר על כך שאף אחד לא יכול היה לצפות את השתלטות המגפה, אך דווקא מתוך כך, נולדו חיבורים, סולידריות ואהבה בין בני האדם.

אביב בכר, אמן, יוצר, מוזיקאי ומשורר. שני האלבומים המצליחים שיצר יחד עם הדס קליינמן שותפתו לדואו ׳הדס קליינמן ואביב בכר׳, כללו להיטים כמו: ״בימים שיעברו עלינו״, "סירת מפרש״ ועוד. השנה שיחרר את הסינגלים "ארץ אהבתי" ו- "לנוע", מאלבום הסולו הראשון שלו, שסינגלים נוספים ממנו משתחררים בימים אלה.

פטריק סבג, אמן ומפיק מוסיקלי מוערך, מומחה בעיצוב סאונד ישראלי בשילוב עם דגימות מהעולם. עבד בין היתר עם שלמה ארצי, ארז לב ארי, מיכה שטרית, עידן עמדי, ריטה, יובל דיין ועוד.

"נכון שהתקופה הזו ‏קצת גדולה עלינו, לא יכולנו לדמיין שדבר כזה יקרה", אומר אביב, ''ואולי דווקא מתוך זה נוצרת אומנות כנה וחשופה ושיתופי פעולה מיוחדים מעין אלה. הנה השיר לפניכם ואמן שירגש וישמח את בדידותכם".