הפקה בסימן שבועות
הפקה בסימן שבועותצילום: זוהר אריאל

עוברים ושבים בקיבוץ שעלבים נתקלו השבוע במראה לא שגרתי, לא רק בימי קורונה. סט שלם של צילומי אופנה צנועה עם כל אושיות המגזר הוקם לרגל חגיגות יום ההולדת של אתר Bechic.

ההפקה צולמה בסימן שבועות וכך הפכו ערימות חציר לסט צילומים מקצועי ומיוחד במינו. את הקסם חוללה גיל מימון, שוזרת פרחים שהפחה את המקום לגן עדן קטן.

"שילוב של פרחים בכיסוי ראש מסמל יופי לא מעובד, יופי חי. ממש כמו החיטים לפני שהן הופכות ללחם", סיפרה רעות דרמן, הבעלים של Bechic, "התחושה הכללית בקורונה היתה תחושה שהכל קמל ומתכנס לתוך עצמו, סוג של תרדמת חורף. ההפקה מבחינתי סימלה את החזרה לחיים, האביב, הפריחה והלבלוב".

מאחורי המצלמה עמדה זוהר אריאל המוכשרת, שהיא גם מעצבת אופנה וכך בגדיה כיכבו בהפקה אף הם.

חני מנקין-ריץ, בלוגרית אופנה ולייף סטייל, סיפרה: "הגענו למקום קסום בשעלבים שבמבט ראשון היה נראה עוד פינה כפרית צנועה, אך התמונות מדברות בעד עצמן. יחד עם רינה הסטייליסטית הצלחנו להאיר לחיים את המקום, ולתת לו נופך שבועותי''.

"לתחושתי ההפקה יצרה מעין סימן של חזרה לשגרה. החזרה שלנו הבלוגריות לעיסוק בתחום שלנו, האופנה, סימל עבור הקהל שלנו פתיחה חדשה ותחילתה של חזרה לשגרה'', העידה אהובים.

כל פריטי הלבוש, המטפחות והתכשיטים הגיעו מלא פחות מ-13 מעצבות אופנה שונות כך שנוצר גיוון מדהים של צבעים וסגנונות שכל אחת יכול למצוא את עצמה. בין היתר הוצגו פריטים של המעצבות הודיה לוביץ ,אתכסיא, מרים פיג'ו, מוליס, charm by oriy, זוהר אריאל, סטודיו רימון, שרהלה, אלומה, אורית אורפלי, פסטל, ירדן סלה ודוני.

בהפקה דיגמנו שלוש אושיות אינסטגרם מהמגזר, שירה ברלב, אוריה אהובים וחני מנקין-ריץ. השלוש יצרו קטלוג עשיר של לוקים מ-Bechic, עם מיטב המעצבות לכבוד שבועות.

צילום: זוהר אריאל