ללכת על הקל
ללכת על הקלצילום: istock

אם יש משהו שלמדנו מהקורונה הוא להקליל. כשחתונת החלומות עוברת לגג בניין, השלב הבא המתבקש הוא לוותר על שמלת הקצפת שלא תשתלב בשום קונסטלציה שכוללת אורחים בודדים במסכה.

כלה שהחליטה לאפסן את החלומות במגירה ולהסתפק בשמלה מיום הכיפורים אשתקד, תשמח לשמוע שלא כחלום יעוף.

עכשיו כאשר הקניונים חזרו לפעילות, ובנמצא הופעה חתונתית במחיר חופה מאולתרת, אפשר למאוס בלי חשש במוסכמה ששמלת כלה היא הוצאה זהה אם לא יותר מהלהקה, העוגה והמזכרת גם יחד.

והפלוס? גם אם שמלת הכלה נרכשת באחת מהרשתות הפופולריות ככל הנראה שבכל זאת לא תמצא אורחת בלבן זהה. מקסימום בוורסיה השחורה של אותו הדגם.

עונת החתונות המצומצמת יוצאת בחפיפה מושלמת עם התחדשות החנויות במלאי של בגדי לבן לקראת חג השבועות.

בכל חנות ימצאו לפחות מספר שמלות שיתאימו כחלופה ראויה לאירוע אינטימי באווירה משפחתית. החל משמלות משולבות תחרה או קרושה שיש בהן את הטאצ' הרומנטי כיאה לאירוע, דרך קטגוריית מעומלנים הכוללת שלל בדי פשתן נעימים ועד לאופציה של חצאית מקסי בשילוב טופ למי שאינה מסתפקת בחתונה בלתי נשכחת מעצם המצב.

עגילי פנינה ארוכים של מגנוליה. 259 ש"ח
עגילי פנינה ארוכים של מגנוליה. 259 ש"חצילום: אפרת אלון-שמרי
ג'ייד לק לציפורניים. 19.90 ש''ח
ג'ייד לק לציפורניים. 19.90 ש''חצילום: יחצ

בגזרת החתנים עוגמת הנפש היא בעוצמות פחותות בדרך כלל. וגם בתחום ההלבשה, בלאו הכי הרוב המוחלט מסתפק גם בימים כתיקונים בחליפה תוצרת מרכז הקניות הקרוב לאזור המגורים.

הפאנץ' הוא במחיר, כי גם כאן מנעד האפשרויות גדול, וניתן למצוא חליפות ראויות ובעלות גזרות קלילות שישרתו את החתנים בהזדמנויות נוספות במקום להתיישן בארון.

TOPSHOP - סנדלי דמוי עור קרוקו עקב רחב - 179.90 שח
TOPSHOP - סנדלי דמוי עור קרוקו עקב רחב - 179.90 שחצילום: יחצ

ולסיום, הטוויסט הדרמטי של אירועי המרפסת הוא ללא ספק בנעלים.

אם לחתונה רבת משתתפים בעלת חופה הנישאת אל על, הבחירה הראשונה תהיה סטילטו לכלה ואוקספורד לחתן, כעת הסניקרס הקלאסיות הן בהחלט אופציה שבאווירה העכשווית לא תוריד את הלב של החמות.