בגדי ים צנועים של אמנדה קיי בגרסת 'מיני מי'
בגדי ים צנועים של אמנדה קיי בגרסת 'מיני מי'צילום: שחף מרגלית

השרב כאן כדי להישאר והישראלים הצביעו ברגליים יחפות, תו סגול או לא - החופים לא נותרו ריקים ומדפדוף באינסטגרם נראה שגם בעלי הצימרים נכנעו למבקרים והתירו שחיה משפחתית בבריכה פרטית.

מי שיכולות לנשום לרווחה כעת הן מעצבות בגדי הים הצנועים.

אם לרגע היה נדמה שאת השיזוף שלנו השנה נשיג בגיגית מתנפחת במרפסת, כעת יותר ברור שהגל הקרוב שנראה יהיה בים. לפחות עד החורף הקרוב.

בגדי ים צנועים הם עובדה שקיימת בשטח כבר כמה שנים. הימים בהם נשים דתיות נאלצו לסבול בשקט בבדי טריקו סחוטים וכבדים ממים כבר מאחורינו, כי בשנים האחרונות יש יותר ויותר אפשרויות שמאפשרות ליהנות מכל העולמות.

העיצובים הצנועים מעבר ליופי וסטייל נותנים מענה אמיתי לצורך עם התאמה מקסימלית לחום ולמים, תוך שימוש בבדי לייקרה אשר מתייבשים תוך דקות.

העיצובים כאמור מהממים, ובהתאם - הטרנד ממש אינו נחלת המגזר בלבד: נשים בגילאים שונים, חלקן אחרי הריון, נהנות מהפתרונות שנותנים הגנה מלאה מפני השמש.

הגנה מלאה מפני השמש. הדסה אייש
הגנה מלאה מפני השמש. הדסה איישצילום:מאשה שרף

הדסה אייש, אמא לשתי בנות, מציגה קולקציה בתפירה כחול לבן שאותה היא מגדירה "מגונדרת, מלאת שיק וסטייל".

הבדים מיובאים מאיטליה עם מקדמי הגנה מקסמיאלית ואנטי כלור, ואילו ההדפסים ייחודים למותג.

שני פטנטים הופכים את בגדי הים של הדסה לאטרקטיביים. אחד מקורו ברוכסן נסתר בחלק מהדגמים המאפשר הנקה והשני הוא תיקתק נסתר אשר מונע מהחצאית לצוף במים.

פטנט של חצאית. הדסה אייש
פטנט של חצאית. הדסה איישצילום: מאשה שרף

חלוצת המהפכה היא מעצבת האופנה אמנדה קרמר, מעצבת מותג כיסויי הראש והיודיקא 'אמנדה קיי', אשר הציגה את הבשורה לפני מספר שנים ומאז נדמה שהקו הצנוע רק הולך ומשתפר ומשתכלל.

בקולקציה הנוכחית של קיי מככבים הדפסים גיאומטרים בצבעים חזקים וזוהרים לצד דגמים בשחור ולבן למי שמעדיפה ללכת על בטוח ולא להתבלט.

את הדגמים השונים ניתן להשיג באורכים שונים של שרוול וחצאית, עם כיסויי ראש תואם לדגם ולמים, וגולת כותרת בדמות קולקציית מיני מי לילדות זהה לזו של האמהות.

כיסוי ראש תואם בגד ים. אמנדה קיי
כיסוי ראש תואם בגד ים. אמנדה קייצילום: שחף מרגלית

Johanna A, לא רק במגזר
Johanna A, לא רק במגזרצילום: יהודה ארגמן. איפור: ביתיה מנחם

הצע בגדי הים הצנועים גדל משנה לשנה וממשיך להתפתח אל עבר קטגורית בגדי החופשה.

אם פעם ראינו בגד ים בלוק ספורטיבי בתוספת חצאית מתנפנפת, כיום המגוון רחב ומתוחכם.

חצאיות עפרון משולבות חגורה משובצת אבנים, שילובי פפלום שלקוחים מעולם האירועים ופרינטים שיכולים בנקל להתאים גם לארוחה במסעדה.

Johanna A
Johanna Aצלם: יהודה ארגמן. איפור: ביתיה מנחם

קרן ג'ואנה היא יזמית אופנה שהגיעה מתחום הייטק, ולקחה את נושא העיצוב כמה צעדים קדימה עם מחקר ופיתוח שכללו נסיעות לתערוכות מובילות בתחום ברחבי העולם.

המותג שנושא את שמה, Johanna A, נולד מתוך הצורך שלה כחוזרת בתשובה להעניק פתרון אופנתי אמיתי שיאפשר לנשים חוויה טובה מהבילוי הקיצי ואפילו יאפשר למי שהדירה רגליה מספורט ימי את המענה שאפשר לקפוץ איתו למים.