רפאל שיינפלד ז"ל
רפאל שיינפלד ז"לזק"א תל אביב

אמש הביע מנכ"ל זק"א תל אביב את כאבו בטור אישי שנכתב לעילוי נשמת המתנדב רפאל שיינפלד ז"ל.

רפי, בן 59 ואב ל-12 ילדים נדבק בנגיף במהלך התנדבותו בזק"א ונפטר לאחר חודש של מאבק קשה.

לסיוע לאלמנה הקליקו כאן>>>

את כאב הפרידה על מותו ביטא מנכ"ל זק"א בשורות הבאות: "רפי ז"ל היה אדם נדיר ומיוחד בטוב ליבו ובנועם מידותיו, כתובת לכל אדם, בכל עניין, השיב תמיד בחיבה, בגובה העיניים ללא התנשאות, לכל אחד הקרין את אהבתו וכמים הפנים לפנים. דודי ירד לגנו ללקוט שושנים. נלקח מאיתנו חבר קרוב ואהוב וכאב הפרידה הוא עצום"

רפי, התנדב במשך עשרות שנים בארגון זק"א תל אביב ואף ניהל בפועל את גמ"ח "אחים לצרה" עבור משפחות אבלות. עם התפשטות הנגיף הוזעק רפי לפעולות התנדבות רבות כשמהלכן נדבק בנגיף ואושפז בבית החולים מעייני הישועה. ההידרדרות במצבו חלה במספר שלבים כשבאחרון שבהם הוא הועבר לבית החולים איכילוב וחובר למכונת אקמו עד לפטירתו.

נסיבות הפטירה כואבות במיוחד שכן רפי היה אדם בריא וחסון ללא מחלות רקע שהשאיר אחריו 12 ילדים. כל חייו עבד בהתנדבות גמורה והקדיש את זמנו לעזרת עם ישראל. כעת, נותרה אשתו לבדה עם 12 יתומים שאבדו אבא בשיא כוחו.

בימים אלו נערך קמפיין חובק מגזרים על מנת להכיר טובה למשפחתו של המתנדב המסור ולתמוך בהם בשעות הקשות. קרובי משפחה מסרו כי הידיעה על כך הגיעה לאוזני האלמנה שהתרגשה לשמוע על כך:

"רפי עבד כל החיים בהתנדבות ולימד אותנו תמיד רק לתת, קשה לנו להיות במקום הנזקק, אבל אני חייבת לעבור לצד השני של המתרס עבור הילדים... לדעת לבקש, לקבל ולומר לכם תודה".

לסיוע לאלמנה הקליקו כאן>>>