יאיר נתניהו
יאיר נתניהוצילום: FLASH90

לאחר שאתמול (שני) התפתח וויכוח טוויטר סוער בין העיתונאי ינון מגל לבין בנו של ראש הממשלה - יאיר נתניהו, היום התכתשו ביניהם זה האחרון וחבר הכנסת מתן כהנא (ימינה).

נתניהו הבן הגיב בחשבון הטוויטר שלו לח"כ כהנא שאמר בראיון ל'גלי ישראל' בין השאר: "אני אף פעם לא התלהבתי מזה שיש לנו ראש ממשלה עם שלושה כתבי אישום".

"חחח", כתב נתניהו. "לשנייה חשבתי שהוא יגיד 'אני אף פעם לא התלהבתי מזה שהפרקליטות תופרת את ראש מחנה הימין על סיגרים וכתבה בוואלה סלבס, כי הוא לא מוכן לפנות ישובים ולהתאתרג כמו שרון'".

ח"כ כהנא לא נשאר חייב והגיב: "יאיר יקירי, תנוח... כמו תמיד אמרתי גם הפעם שע"פ החוק אבא שלך יכול להיות ראש ממשלה. כמו תמיד אמרתי שאני לא מתלהב מזה שלראש ממשלה בישראל יש שלושה כתבי אישום. וכמו תמיד, כשלימין האידאולוגי אין מספיק כוח, אבא שלך רץ לזרועות השמאל".

נתניהו: "לא הבנתי מה אתה אומר פה. ממשיך עם הדקלום על השלושה כתבי אישום (זה אחד שמחולק ל-3 סעיפים) כאילו אתה תוכי של יאיר לפיד. אין לך מה להגיד על תפירת התיקים? אתה חושב שהיו מעמידים לדין כל אדם אחר לפניו או אחריו על 'סיקור אוהד'? (מה בדיוק עשו בנט ושקד עם נוני מוזס כאשר קידמו את חוק ישראל היום אשר היה מניב מליארדים לנוני מוזס ובתמורה קיבלו שערים מלוקקים בידיעות אחרונות ווינייט. אתה חושב שהיו מעמדים מישהו אחר על פאקינג סיגרים!!! (מזוז קבע על ראש הממשלה אולמרט שאין מקום טפילו לפתוח בחקירה על עטים מזהב ויהלומים שקיבל מאיש עסקים, לא חבר, בשווי מליון +) אתה עדיין חושב דרך אגב כמו שקד ובנט שמנדלבוף אדם ישר ערכי והגון ושאין תפירת תיקים בישראל?"

ח"כ כהנא: "יאיר אתה טוען שיש בעיה במערכת המשפט? אז למה אבא שלך פרש מעליה כיפת ברזל עד היום? למה אבא שלך עצר את כל הרפורמות שאיילת רצתה לעשות שם? ולמה למען ה' אבא שלך מסר את משרד המשפטים למי שמתייצב "כחומה בצורה" למנוע כל שינוי? האמן לי, אנחנו היחידים שבאמת בנו לתקן את המערכת המקולקלת הזו".

נתניהו: "פחחחח הרפורמות שהיא עשתה בין ארוחת ערב זוגית אחת בשבוע עם מנדלביט ורעייתו ואחת בשבוע שאחרי עם שי ניצן ורעייתו בשיא תפירת התיקים? הרפורמות שעשתה עם מנכ"לית משרד של ציפי לבני (מנכ"ל משרת אמון אין הגבלות על השר). או הרפורמה של אוחנה בחוק היועמ"שים אותו עיקרה מתוכן? או הרפורמות של ועדת חקירה על פרשת רות דוד, בה היא נעמדה על רגליה האחוריות כדי לא לתת לדבר להתבצע? או הרפורמה של קיבוע שיטת הסניורטי ההרסנית לבחירת נשיא בג"צ? או הרפורמה של מינוי איש דרך את קיצוני לייצוג המדינה במחלקת הבג"צים? לגבי ניסנקורן הוא בא על המכסה של גוש השמאל בממשלת אחדות פריטטית ואיתו הימין לא יהיה שאנן כמו בימי שקד.

''גנץ לא היה בלי זה ואתם יודעים את זה, והאופציה השנייה לא הייתה ממשלת ימין על מלא, אלא ממשלת שמאל ערבים שהיתה מביאה את סוף המדינה. ועד עכשיו לא ענית לי. האם אתה חושב שתפרו לנתניהו תיק? האם יש בך אמון למנדלבליט?"