קורין גדעון
קורין גדעוןצילום: פלאש 90

אשת הטלוויזיה קורין גדעון פרסמה פוסט עם "דעה לא פופולרית" בנוגע למחאת המכנסונים וסיפרה כי לא לבשה מכנסונים או בגדים עם מחשופים כשלמדה בבית הספר.

''היי זאת שוב אני עם דעה לא פופולרית. גדלתי בבית אולטרה חילוני ובחיים שלי לא לבשתי לבית ספר מכנסונים. גם לא מחשופים. לא כי זה עלול לגרות גברים, לא כי אני עלולה להיות מוטרדת מינית, פשוט כי זה לא מכבד. לא מכבד אותי", כתב גדעון.

''ככה חינכו אותי, הוריי הליברלים. נראה לי שיצאתי בחורה חזקה למרות זאת, לא? כל הצדקנים זועקים אפליה. אבל אני חושבת שאם בנות היו מגיעות עם מכנסיים קצרים שמגיעים עד אמצע הירך נגיד, לא היו מעירים להן. אני לא מסכימה עם האופן שבו מתייחסים לבנות כאלה, אבל כן מסכימה עם העיקרון''.

גדעון מדגישה: ''בואו, אף אחד לא דורש שילכו עם חיג׳אב, גם לא עם חולצות וחצאיות ארוכות. חוץ מזה, בית ספר זה לא חוף הים וזה לא הבית וזה לא המרחב הציבורי. זה מוסד חינוכי ורצוי שיהיה בו קוד לבוש מכבד. אף אחד לא מצנזר אותן, לא מחליש אותן, לא מחפצן. הן עושות את זה בעצמן, לא צריך לדאוג לחופש שלהן.

''תעשו סיבוב קצר ברשתות החברתיות ותגלו ילדות לפני בת מצווה כמעט עירומות, משדרות מיניות. התמימות הלכה לאיבוד. אז לא יקרה כלום אם במקום אחד ישימו איזשהו גדר. לא כי רגליים הן איבר מיני, לא כי הן בנות, פשוט כי הן בבית הספר, וכשמגיעים להתחנך, אצל בנות כמו אצל בנים, ראוי לכבד את המעמד''.

היא התייחסה גם לדיווח ולפיו מורה הותירה ילדה בתחתונים בבית ספר בפתח תקווה: ''חשוב לציין שהסיפור עם המורה שהשאירה ילדה בתחתוניה כלל לא קשור לדיון הזה, וככל שהסיפור הזה נכון, היא צריכה לתת את הדין על המעשה הנפשע והאלים''.

אל תדברו איתנו על "לגיטימציה לאונס"