מציאה של פעם בחיים
מציאה של פעם בחייםצילום: iStock

לפעמים שווה פשוט להישאר בבית. שני ילדים מצרפת שיחקו במשחק ביתי במהלך הסגר בקורונה ומצאו לתדהמתם שני מטילי זהב בשווי מאות אלפי דולרים.

הכל התחיל כאשר בעקבות התפרצות הקורונה בפריז החליטה המשפחה לעבור להתארח אצל קרובי משפחה בעיר. ילדי המשפחה, שניהם כבני 10, ניסו למצוא משחק מעניין לאחר שבועות של סגר, והתחילו לבנות בקתה בחצר בעזרת עצים וענפים שמצאו באזור.

בשביל להשלים את המלאכה, הילדים קיבלו רשות להשתמש גם במצעים הישנים שהיו שייכים לסבתא שנפטרה בתור כיסוי לבקתה. כאשר הילדים הצליחו למצוא את הסדינים ולהוציא אותם, הם גילו לתדהמתם שני מטילי זהב שנפלו מבין קיפולי הבדים.

לפי הדיווחים, הילדים לא הבינו שמדובר במציאה חשובה וסיפרו לאביהם על התגלית רק כמה שעות לאחר שסיימו את המשחק. האב ההמום חשב שמדובר במגיני סכינים שהיו שייכים לסבתא, אבל אחרי ששלח תמונות של המציאה למומחים הבין כי מדובר במטילי זהב אמיתיים.

עם הזמן התברר שהסבתא רכשה את מטילי הזהב לפני למעלה מ50 שנה אך מאז הם נעלמו ונמצאו רק בזכות המשחק הביתי. לדברי פיליפ רוליאק, האחראי על המכירה הפומבית של המטילים, המחיר ההתחלתי של המציאה יהיה כ100,000 דולר, וכי הוא מקווה שיהיו גם קונים שיציעו הרבה יותר ואולי אפילו פי שניים.

הילדים עצמם העדיפו שלא לחשוף את שמם לתקשורת, אבל הודיעו שהם כבר ביקשו בריכה פרטית כפרס על המציאה היקרה.

רוצים עוד? כתבות חדשות כל יום בנוער ערוץ 7- המקום בשבילכם!