ראבד ושוהם
ראבד ושוהםצילום: חיה עמית

מותג חדש נולד לאושיית הרשת אורית שוהם ראבד, יחד עם שותפתה צביה שוורץ בלאק.

BLUSH, סומק בעברית וגם שילוב של שמות המשפחה, הושק השבוע בירושלים יחד עם מכירת POP UP שגרמה להרבה חובבות אופנה לצאת מהבית.

הכל התחיל במפגש של השתיים בחופשת פסח בחו"ל, שוורץ בלאק היא פאנית מזה 15 שנים ואוהבת אופנה, שהציעה את הפרויקט המשותף כמה וכמה פעמים לאורית בעלת קבוצת הפייסבוק הגדולה 'טרנדתית' שדגמנה וקידמה מותגים רבים במגזר.

"האמת? אני קצת חווה משבר, יותר קל לי לשווק אחרים, אני עושה פה עבודה מאוד גדולה מבחינתי", מספרת שוהם ראבד על הטייטל החדש כבעלת מותג אופנה.

מה שכנע אותך, גרם לך 'לקפוץ למים'?

"הדבר שהחזיק אותי מבחינתי זה הפלאס סייז. יש לי אג'נדה של שנים לגבי זה. מידות גדולות לא צריכות להיות זהות למידות הקטנות. במותג ציפי מביאה את המידות שלה, מידות 36-44, ואני מביאה את ההבנה שלי מה נכון ומתאים למידות 44-50".

לא מובן מאליו להתחיל משהו חדש ועוד בתחום האופנה בימי קורונה

"יש לי כל כך הרבה מה להגיד על הסיפור של הקורונה. אנחנו ממש היינו שם כשהכל התחיל. רצינו להתחיל בגדול. לעשות את האתר הכי גדול במגזר. נסענו לסין לגואנגזו, כבר אישרנו דוגמאות ורצינו לאשר הזמנה.

"אז אמרו לנו לחכות כי משהו גדול עומד לקרות. ובאמת אחרי כמה ימים הסיפור גדל והכל נסגר. בגלל שאנשים כבר מאוד ציפו אחרי שפרסמנו את השיתוף פעולה החלטנו שאנחנו הולכות על זה בכל זאת. נסענו לטורקיה, שם הרבה יותר קל לייצר אבל המחירים יותר גבוהים וגם לא ידענו מה תהיה איכות התפירה לעומת סין.

"חיכינו עם האתר, לא ידענו מה יגיע אם יגיע, וגם עכשיו אנחנו עדיין לא קיבלנו את הכל. הטורקים בהסגר בחמישי-שני מה שמשאיר למפעלים רק שלושה ימי עבודה".

איך התגובות שקיבלתן?

"האמת שהייתי בשוק. פתחנו אינסטגרם חדש ותוך כמה ימים היו 5,000 עוקבות, לא ציפיתי לכזו תגובה. אחרי ההשקה הייתה מכירת פופ-אפ והיו מאה בנות שחיכו מחוץ לדלת. העלנו תמונה לרשת של התור זה מדהים.

"גם התגובות לפלאס סייז ריגשו אותי. הייתה מישהי שממש הזילה דמעות וסיפרה כמה קשה לה למצוא בגדים יפים במידות האלו שיהיו טרנדים ולא של סבתות".

עדי בורג כפיר בשמלה מהקולקציה
עדי בורג כפיר בשמלה מהקולקציהצילום: חיה עמית
חני וינברגר בשמלה מהקולקציה
חני וינברגר בשמלה מהקולקציהצילום: חיה עמית