מגוייסים למבצע חתונה
מגוייסים למבצע חתונהצילום: סניף שבות רחל

קבוצת בני נוער מהישוב שבות רחל שבבנימין מתארגנת בימים אלה להפקתה של חתונה לזוג עולים מעוטי יכולת ממקסיקו. ידידיה הרמן, אחד המארגנים, מספר בשיחה עם ערוץ 7.

את הפקת החתונה מובילים בני הנוער לאחר שלפני מספר חודשים התגייסו לאירוע דומה עבור זוג גרים. לאור הצלחת האירוע ההוא החליטו לצאת למיזם דומה. הרמן מספר כי נוצר קשר בין בני הנוער לעמותת 'שבי ישראל' המלווה גרים בשלבי הגיור שלהם ומתוך כך הוחלט על ההפקה.

בשנה שעברה קיימו כבר חתונה לזוג מעוטי יכולת. והשנה עמלים בני הנוער על חתונה לזוג צעיר ממקסיקו המתכוונים לעלות לישראל. ארגון החתונה החל עוד לפני תקופת הקורונה, אך הנגיף שעצר את התנועה האווירית הותיר את בני הזוג במקסיקו והם מתוכננים להגיע לישראל רק ימים אחדים לפני החתונה. עד אז הם מקיימים שיח רציף עם נציגי סניף שבות רחל, ובשיחות המתקיימות פעם או פעמיים בשבוע הם גם מתעניינים בקצב התקדמות הפרויקט וגם מביעים את התרגשותם ותודתם.

בני הנוער נערכים לאירוע שיכיל כמאתיים אורחים בהנחה שעד הקיץ עידן הקורונה על מגבלותיו יהיה מאחורינו, אך במידה ויתממש הצפי לגל שני של מחלה יש באמתחתם גם תכנית ב' לאירוע מצומצם יותר.

עד כה עלה בידי בני הנוער להשיג עבור החתונה תזמורת, צלם, מאפרת, שמלת כלה ועוד וליום שאחרי החתונה השיגו בעזרתם של תורמים רבים ריהוט בסיסי לבית. כעת הם מגייסים את הסכום הנדרש לחתונה עצמה. לשם כך, אומר הרמן, ניתן ליצור קשר טלפוני (054-4718880) או קשר דרך עמוד הפייסבוק של סניף שבות רחל.

האם הניסיון שהחבורה הצעירה רוכשת בהפקת החתונות ישמש אותם גם בעתיד להפקת אירועי חסד או חתונות דומות? הרמן בהחלט מקווה שכן.