אופיר סופר "הליכוד מעדיף ביקורת משמאל"

ח"כ אופיר סופר מימינה תקף היום (רביעי) את הליכוד על מסירת ראשות הוועדה לביקורת המדינה לידי ''יש עתיד'' במקום לסיעת ימינה.

לדבריו המשמעות היא שבמקום לעסוק בסוגיית המסתננים הבלתי חוקיים בדרום ת"א, ח"כ עופר שלח שמונה לתפקיד יתקוף את הנושאים מהצד השמאלי של המפה הפוליטית וכך בנושאים אחרים.

ח"כ סופר ציין כי למרות שלא נבחר לתפקיד יו"ר הועדה, יש לו תפקידים אחרים חשובים כמו למשל הטיפול באלימות במגזר הערבי, "כתושב הגליל שגר בשכנות לסכנין, עראבה וכפר כנא יש לי הרבה מה לומר על האלימות במגזר הערבי".

על העימות בקואליציה סביב סוגיית הריבונות אומר ח"כ סופר, "אני לא יודע ממה אני יותר מוטרד, אני בעיקר מוטרד מזה שאנחנו עכשיו משרטטים מפה להקמתה של מדינה פלסטינית. אם מקבלים את זה (עסקת המאה ח.ב) כחבילה אחת, אז אפשר לקרוא לזה 'ריבונות' אבל אפשר לקרוא לזה גם 'הסכם מדיני', וזה מה שמטריד אותי.

''אומרים לי 'תקח מה שאתה יכול', אני רוצה לקחת מה שאני יכול בלי לשרטט מפה אחרת, אני רוצה ריבונות על בקעת הירדן, ואני לא רוצה לשרטט שום מפה שיהיה בה הוה אמינא שאני זורע כרגע את ההסכם העתידי. צריך להיזהר מה שזורעים היום, זה מה שקוצרים בעוד כמה שנים".

הועדה המסדרת
הועדה המסדרתצילום: חזקי ברוך