יזהר שי ושי-לי שפיגלמן
יזהר שי ושי-לי שפיגלמןצילום: דוברות

שר המדע והטכנולוגיה יזהר שי (כחול לבן) הודיע על מינויה של שי-לי שפיגלמן לתפקיד מנכ״לית משרד המדע והטכנולוגיה, בכפוף לאישור נציבות המדינה והממשלה.

בתפקידה האחרון כיהנה כסמנכ"ל שיווק ואחריות חברתית וכחברת הנהלה של מרכז המחקר והפיתוח של החברה בישראל.

בשנים 2003-2007 כיהנה כמנהלת רגולציה, קשרי ממשל ואחריות חברתית ב-Microsoft ישראל. בעברה שימשה כסגנית מנהל מחלקת האסטרטגיה בבנק הפועלים וכיועצת בחברת ייעוץ אסטרטגי 'שלדור'.

לשפיגלמן תואר שני במדיניות ציבורית מטעם Kennedy School of Government, Harvard University, קיימברידג', ארה"ב ותואר ראשון במשפטים מטעם אוניברסיטת תל אביב.

''לאור ניסיונה העתיר ובשל המוניטין המרשים שצברה בשנים של עשייה ציבורית ועיסקית, ביקשתי משי-לי שפיגלמן לקבל על עצמה את תפקיד מנכ״לית משרד המדע והטכנולוגיה, ולשמחתי היא נענתה בחיוב לבקשתי", אמר השר יזהר שי.

הוא סיפר כי ''שי לי מביאה עימה ניסיון מקצועי וכישרון ניהולי שיסייעו להוביל את מדינת ישראל לפיסגת המדע והטכנולוגיה העולמית, ויעזרו למנף את ההזדמנויות הרבות שהחדשנות הישראלית מייצרת על מנת לתרום לחוסנה החברתי והכלכלי של ישראל. אנחנו מקווים לקבל את אישור נציבות המדינה והממשלה בהקדם כדי שנוכל להתחיל בעשייה המרובה שבפנינו״.

שפיגלמן מסרה: ״אני שמחה ונרגשת על ההזדמנות להוביל את משרד המדע והטכנולוגיה, וליישם את מדיניות השר, ח״כ יזהר שי. גיבוש מדיניות ממשלתית בתחום המדע והטכנולוגיה וקידום חדשנות בשירות הציבורי, באקדמיה ובתעשייה הם מהלכים קריטיים לשמירת המובילות העולמית של ישראל בתחום, ומהווים תשתית חיונית לפיתוח הכלכלי והחברתי של המדינה. אני מודה על הזכות להיות שותפה לכל אלה, כמנכ"לית המשרד למדע וטכנולוגיה״.