אליהו ליבמן עם יוסי דגן
אליהו ליבמן עם יוסי דגןצילום: דוברות

ראש מועצת קריית ארבע, אליהו ליברמן, מצטרף לקמפיין "אין חצי ריבונות" שמוביל ראש מועצת שומרון יוסי דגן נגד כוונת ראש הממשלה נתניהו לתמוך בהקמת מדינה פלסטינית כחלק מיישום תוכנית השלום של טראמפ.

''בעבר כבר ויתרנו על חבלי מולדת בגוש קטיף וחטפנו טילים בתל אביב ובירושלים, טעות שספק אם נוכל לתקן אותה בדורות הקרובים", הוסיף ליבמן. ''עוד הבטיחו לנו שגירוש יהודים יביא לשלום ויחסוך בחיי אדם. זה לא הביא שלום ולא חסך בהרוגים. להיפך".

ליבמן הזהיר מהקמת מדינה פלסטינית, "כפר סבא ונתניה יהיו העוטף ואנחנו נספור הרוגים במובלעות".

ראש מועצת קריית ארבע ציין כי יש לו הערכה גדולה לנשיא ארצות הברית והוא מודה לו על המאמצים להביא שלום, ''אך לא נוכל לספסר בחיי אזרחינו ובאדמה שלנו''.

"אנחנו גם מעריכים מאוד את ראש הממשלה נתניהו אך מסירת שטחים לא על הפרק", הבהיר ליבמן ודרש לחזק את ראשי המועצות שנאבקים נגד הקמת מדינה פלסטינית, "אני מברך את יוסי דגן ואת דוד אלחייני שיוצאים בתקיפות נגד מסירת שטחים לאויב. אנחנו נעשה הכל כדי לשמור על ארץ ישראל השלמה, שכוללת את כל שטחי יהודה ושומרון בלי יוצא מן הכלל. על כל שביל פה דרכו אבותינו, בכל רגב אדמה פה שזורה היסטוריה יהודית ואנחנו לא נוכל לוותר על האחיזה שלנו כאן בארץ ישראל", סיכם.

נפתלי בנט: הקמת מדינת טרור - אסון קיומיערוץ כנסת